#1 Skrevet August 21, 2011 Kom over denne artikkelen på DinSide.. http://www.dinside.no/876143/vw-westfalia-tilbake må jo kjøpe en sånn til onkelongen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2011 LETT skal jeg kjøpe sånn når den kommer. Eller kanskje jeg skal skrive ut denne, og legge den "diskret" på stuebordet sånn at samboeren min ser den? Hun kjøper jo alt annet av første-generasjon camper/hippie/transporter osv til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2011 Bra detaljer da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2011 Når kommer denne i butikken? Evt. hvor kan man bestille den? Må jo bare ha den stående på "pyntehylla" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2011 dæven steike snakker vi bygge lego med superlim i nærmeste fremtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2011 ...og sånn for sammenligningens skyld.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2011 Har tydeligvis skjedd ting på LEGO-fronten siden jeg var liten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2011 Har tydeligvis skjedd ting på LEGO-fronten siden jeg var liten Noen som husker slike, dengang ikke alt fra Lego var byggesett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2011 Når kommer denne i butikken? Evt. hvor kan man bestille den? Må jo bare ha den stående på "pyntehylla" Kan bestilles på http://search2.lego.com/?pt=&cc=NO&lang=2057&u=&q=volkswagen&x=0&y=0 NOK 899,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2011 Må nok ha en slik en når de kommer i salg jah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2011 skal ikke se bort i fra at det blir en slik på meg å, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 30, 2011 Jeg MÅ ha en slik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2011 er jo litt dumt av Lego og ikke lage denne i ca samme størrelse som den Volkswagen Beetleen di lagde for noen år siden Denne er ca 10cm kortere og 2 cm lavere en den Beetleen. (som forøvrig går for rundt 2000kr på ebay) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 26, 2011 Å helsikke for et byggeprosjekt, får fortsette i morgen - med bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 26, 2011 Å helsikke for et byggeprosjekt, får fortsette i morgen - med bilder! Forventer byggetråd Lurer på om jeg skulle ha bestillt en slik en selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 27, 2011 http://shop.lego.com/en-NO/Volkswagen-T1-Camper-Van-10220?c=Exclusives-ByTheme&CMP=EMC-SH2011_Sept_Camper_ROE&HQS=Hero_Image&RRID=2514681&RMID=SAH_2011_09_Camper_PR_ROE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 28, 2011 Forventer byggetråd Her er litt ymse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 28, 2011 Jeg får min i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 28, 2011 Venter spent på poster om senk, fargebytte, osv :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 28, 2011 Det virker til å være god plass rundt akslinger og "hjuloppheng", ingen plater osv som dekker i disse områdene. Så sikkert ikke så rare greiene som skal til for "senk" da det meste er veldig åpent der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 28, 2011 AFOL neste! http://en.wikipedia.org/wiki/LUGNET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 13, 2011 Ferdig med min oxo idag, brukte 5 timer ca... 4 timer effektiv bygging ;)hehe Noen bilder fra seansen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 13, 2011 Driver og bygger nå Ikke kommet lenger enn bilde 40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 13, 2011 Ferdig og på plass i hylla Manglet ingen ting, og har noe smått til overs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 14, 2011 Hmmmm, hadde det ikke vært kult å timelapset at man bygde en slik..? Skal du plukke i filler din igjen Ørjan, åsså lapser vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...