#1 Skrevet August 21, 2011 Da er Østfold lokallag også på Facebook! Har ikke helt klart å lage en link enda, men siden heter - vwaudi-club-østfold lokallag Så da er det bare å søke den opp på egen fb side, og like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2011 http://www.facebook.com/pages/Vw-Audi-club-%C3%98stfold-lokallag/239090156129836?ref=ts&sk=wall ikke så vanskelig alex ;P bra med facebook, håper det drar litt flere folk til treffa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2011 http://www.facebook.com/pages/Vw-Audi-club-%C3%98stfold-lokallag/239090156129836?ref=ts&sk=wall ikke så vanskelig alex ;Pbra med facebook, håper det drar litt flere folk til treffa Var bare usikker på om jeg kopierte via min side dersom jeg kopierte linken...hehe men da er det i boks da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2011 *Liker* ba med litt folk til neste lokallagstreff, så bare å se om det hjelper nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2011 Ja vi får håpe at det kan ha en effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2011 hjelper nok med det arrangamentet tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2011 hele 9 stk? har vi plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2011 hehe...kanskje vi er heldige å kan oppgradere til toys hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2011 Blitt endel som skal komme ifølge facærn, så gjenstår bare å se om de faktisk møter opp lover jo godt da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2011 helt klart! Som du sier, gjenstår å se, men jeg er Positiv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...