#1 Skrevet August 22, 2011 (endret) Klarte å knekke speilet mitt da jeg gikk meg inn i det her om dagen.. Noen som har et liggende som de kan selge..? Sort, ulakkert altså... SPEIL KJØPT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2011 Lurer på om jeg har liggende et speil fra en S4 ('92 mod), men dette er i "lilla", men skal være i god stand. Send evt. en PM hvis det blir aktuelt. -Espen B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2011 Jeg trur jeg har en svart fra s4 ;-) --- - Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2011 Jeg trur jeg har en svart fra s4 ;-) --- - Sent from my iPhone using Tapatalk PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2012 Jeg mangler fortsatt speil til 100en, så om noen har så rop ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...