Biltema driftweekend i skien

Anbefalte innlegg

Her er noen klipp fra driftweekend i skien :) kom litt seint men fikk med meg 2 audier som koste seg på banen :) mobilkvalitet så jeg håper dere kan tilgi meg d :)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du bare trykker på "avanserte funksjoner" så ser du på første verktøylinje over tekstboksen noen ikoner, blant annet et YouTube-ikon.

Trykk på det så kommer koden {youtube}{/youtube} opp. Mellom de to kodene skriver du bare id'n til filmen du vil vise, altså den øverste filmen din har id'n Xt37kSU9jpY, da blir koden {youtube}Xt37kSU9jpY{/youtube}

Altså, i de kodene må du bytte ut tegnene { og } med [ og ]. Du kan også skrive disse kodene manuelt, det tror jeg de fleste gjør egentlig, og husk at du ikke skal lime inn hele linken, men bare id'n til videoen mellom kodene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en video fra sviddgummi også..

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner meg ikke igjen, hvor er detta i Skien?

 

Kanskje ikke den lengste banen, men ser da ut til å kunne more seg litt fordiom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for filmene :D Er en fornøyelse å se dem kjøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjentfolk utpå å koser seg ser jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du bare trykker på "avanserte funksjoner" så ser du på første verktøylinje over tekstboksen noen ikoner, blant annet et YouTube-ikon.

Trykk på det så kommer koden {youtube}{/youtube} opp. Mellom de to kodene skriver du bare id'n til filmen du vil vise, altså den øverste filmen din har id'n Xt37kSU9jpY, da blir koden {youtube}Xt37kSU9jpY{/youtube}

Altså, i de kodene må du bytte ut tegnene { og } med [ og ]. Du kan også skrive disse kodene manuelt, det tror jeg de fleste gjør egentlig, og husk at du ikke skal lime inn hele linken, men bare id'n til videoen mellom kodene.

 

konge :) d fiksa d seg :) takk skal du ha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner meg ikke igjen, hvor er detta i Skien?

 

Kanskje ikke den lengste banen, men ser da ut til å kunne more seg litt fordiom :)

 

d er d nye motorsport senteret som vokser opp inne i skogen her :)

http://www.grenlandmotorsportsenter.no/

 

håper d ikke drøyer forlenge til asfaltbanen kommer.. blir digg å sleppe å reise til våler eller rudskogen for å kjøre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som fikk med seg den orange BMW'n? Han fikk ikke kjørt så mange rundene før topppakninga gikk men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d er d nye motorsport senteret som vokser opp inne i skogen her :)

http://www.grenlandmotorsportsenter.no/

 

håper d ikke drøyer forlenge til asfaltbanen kommer.. blir digg å sleppe å reise til våler eller rudskogen for å kjøre :)

 

Kult, det har blitt noe mer enn bare rykter fra jeg bodde i hjemtraktene :)

 

På tide å vende snuta hjemover igjen snart da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.