#51 Skrevet September 26, 2011 Du kjenner vel noen som står på lista,er vel bare å høre det. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 27, 2011 Ej e på saken med en hytte til. At ej e lokallagsleder Rolf Kristian tilsei ikkje at ej skal stå for hytte.. Det e berre du som ikkje gidde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 27, 2011 Ej e på saken med en hytte til. At ej e lokallagsleder Rolf Kristian tilsei ikkje at ej skal stå for hytte.. Det e berre du som ikkje gidde.. ej som ikkje gidde. nei de e greit de når de gjelde å ikkje gidde så trur ikkje ej du skal sei så fryklig masse giske, for du hekkje akkurat gødde å gjort så masse for lokallaget i år heller.. å ej e ikkje den einaste som meina de. men ej sjønna att du sikkert he hatt andre ting å gjer på i fritida å alt ditta der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 27, 2011 ej som ikkje gidde. nei de e greit de når de gjelde å ikkje gidde så trur ikkje ej du skal sei så fryklig masse giske, for du hekkje akkurat gødde å gjort så masse for lokallaget i år heller.. å ej e ikkje den einaste som meina de. men ej sjønna att du sikkert he hatt andre ting å gjer på i fritida å alt ditta der Er dette noe å diskutere da? Om du å tydligvis flere har lyst å gjør noe så e no det vel bare å dra ræva ut av sofaen å legge en plan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 27, 2011 Er dette noe å diskutere da? Om du å tydligvis flere har lyst å gjør noe så e no det vel bare å dra ræva ut av sofaen å legge en plan... sei berre de andre sei ej.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 27, 2011 Det er da vel fullt mulig å ta litt initiativ og komme med forslag,selv om man ikke er lokallagsleder Flotte greier Marius,gi meg beskjed når hytte er i boks så jeg får fordelt ut summen til hyttene jeg har bestilt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 27, 2011 Ja ej tok vell litt i. Sorry Giskebaby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 27, 2011 Nei ej he vør alt for lite flink å det står ej for! Fins ikkje ei god unnskyldning for det Sei ifra så snart ej får svar Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 29, 2011 Jeg bekrefter herved i denne post hytte i Fünasdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 5, 2011 Da er ting blitt ordna opp i, og jeg sender ut SMS i løpet av helgen til de som skal være på hyttene jeg har bestilt om innbetaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 6, 2011 Da er ting blitt ordna opp i, og jeg sender ut SMS i løpet av helgen til de som skal være på hyttene jeg har bestilt om innbetaling. Ordna du 4 mannshytta til oss naboane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Oktober 7, 2011 Sender ut SMS med innbetalingsinfo i morgen! Om jeg husker det Betaling skal skje innen onsdag neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 9, 2011 Betalingsinfo sendt ut!Noterer inn på første innlegget når det har kommet inn betaling fra folka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 10, 2011 Penger overført! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Oktober 12, 2011 Betalt! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Oktober 13, 2011 Betalte i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Oktober 13, 2011 betalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Oktober 15, 2011 Betalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Oktober 16, 2011 Mangler fortsatt innbetaling fra 7 stk! ORDNE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Oktober 16, 2011 Skriv her Ken så ikkje he betalt da så blir de vell ordnings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Oktober 16, 2011 Har sendt ut melding på tlf,så burde vel være nok det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 16, 2011 Har sendt ut melding på tlf,så burde vel være nok det Satse på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 17, 2011 Betalingsinfo sendt ut!Noterer inn på første innlegget når det har kommet inn betaling fra folka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Oktober 17, 2011 Hehehe...Ikke alle som frekventerer lokallagsdelen her på forumet(eller forumet i det hele tatt),så det ble nok enklere å holde styr på det via telefon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Oktober 25, 2011 Da var alt kommet inn,og da er det bare å glede seg og se frem til ei superlanghelg i Funäsdalen. Vel møtt PS! HUSK SPADE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...