#1 Skrevet August 22, 2011 (endret) Da jeg starter bilen så noen ganger så virker ikke klima,viskere,blinklys så stopper jeg strter igjen så plutselig virker det og sånn går det. I tillegg så blinker det i hele klima displayet Noen som har vært borti eller vet hva dette kommer av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2011 Ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2011 Ja. Sannsynligvis sluttstykke på tenningslåsen din som er utslitt. Golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2011 2000 mod passsat 1.8 t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2011 2000 mod passsat 1.8 t Er dette noe jeg bytter selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2011 Vet det er et problem på Golf/Beetle/A3 osv, men det kan helt sikkert skje på Passat også. Lønner seg å få den bytta før ledningene frem til kontakta som sitter på endestykket brenner opp. Det var relativt lett å få bytta på Beetle hvertfall. Av med rattet og dekslene som sitter rundt rattstammen. Da ser du rett på tenningslåsen. Blå eller rød maling over to settskruer som du må løsne med en liten flattrekker for å få ut endestykket som skal byttes. Det kan være litt annerledes på en Passat, men jeg tviler egentlig. Spør en forhandler om han kan skrive ut tegning på hvordan du demontere airbag og endestykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...