#1 Skrevet Mars 29, 2005 I fjor var det så vidt jeg veit en VAG med med luftfjæring på treff? Nå har jeg montert kit, og har hørt om en del andre som skal ha/har lyst på. Så da lurer jeg på hvor mange som dukker opp med luftfjæring når sesongen starter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2005 jeg veit om 3-4 stykker i oslo området som har. men, mest kjent er vel denne A3 til Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2005 det gikk vel en sort audi tt og ei hvit golf3 stasjonsvogn og med luftfjæring på div treff i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 Her er noen jeg husker.. A3 1,8T. TT svart. A4 sedan "rs4" luft framme. Hvit golf 3 stv. (funket ikke?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2005 Hvit golf 3 stv. (funket ikke?) Fikk ikke de siste delene før Bavaria Tuning ble nedlagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2005 Jeg kommer med luft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2005 det var den A3`n jeg tenkte på ja. Har ikke sett de andre. Fikk ikke resten avdelene før Bavaria ble nedlagt? Hadde du/han betalt mye på forhånd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...