Noen som kjenner til denne Beetle?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Siden jeg egentlig ikke har så mange bekjente på Vestlandet så tenkte jeg høre om det var noen av dere Bergensere som kjenner til eller vet noe om denne Beetle?

 

Eller om noen kunne være så snille å tittet på denne så snart som mulig (helst i morgen tirsdag 23/8) og gitt meg en status på den m t p rust i kanaler, oljelekasjer,lakk,service historikk osv..

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30126350

 

Poenget er at jeg hjelper ei venninne og finne bil,og det haster litt, og hun ønsker veldig gjerne en Beetle. De vi har sett på i denne prisklasse har ikke vært bra, men denne ser ikke så værst ut , ut i fra bildene og dømme hvertfall :o men desverre blir det litt langt for oss å reise og se på den..

Har snakket med selger men han hadde ikke sett over så mye teknisk.

 

Ring meg gjerne om status på bil på 970 71 525 eller svar her i tråden. : vinke :

 

På forhånd STOOOR takk fra meg her fra "ville Østen" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en bergenser med samme etternavn i klubben, tror han heter Curt. Helt sikkert ikke i slekt, men verdt et forsøk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtp at det er lokallagstreff i morgen og det arrangerers på samme parkeringspass som bidene er tatt og gaten ligger rett ovenfor er det sikkert noen med kompetanse som kan ta en titt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en bergenser med samme etternavn i klubben, tror han heter Curt. Helt sikkert ikke i slekt, men verdt et forsøk?

 

hmm, du kjenner han ikke eller vet hvem det er tilfeldigvis?

Og om du kunne hørt med han om det er noe i slekt?

 

:o

 

 

Mtp at det er lokallagstreff i morgen og det arrangerers på samme parkeringspass som bidene er tatt og gaten ligger rett ovenfor er det sikkert noen med kompetanse som kan ta en titt.

 

Ahaa, så genialt, men det er sikkert ikke før på kvelden, men det går for det samme egentlig, da det skulle komme noen andre å se på den i morgen en gang. Så om den blir solgt så er det vel greit..

 

Men kunne du luftet det eller tittet på den for meg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen aning, bare kom på navnet, jeg bor 4 timer ifra desverre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er å ses i området som annonsen linker til.

Men selger så helst at den som skulle ta en titt på den ringte han først i tilfelde han var ute et ærend.

 

Så kan noen være så snill å se på denne for meg ??

 

Ser dere i Bergen skal ha noe lokalsamling i dag og da hadde det jo passet ypperlig om en kunne kombinert dette :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.