#1 Skrevet August 22, 2011 Jeg kommer ihvertfall innom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2011 Se om jeg kansje tar meg en tur vist det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2011 Er det ukentlige treff nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2011 Hehe, det var treff forrige uke, men for all del:) Kommer folk, så kan jeg også komme innom en tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2011 Ja, det var det jeg syns å huske. Mulig jeg lufter RS2en en tur hvis ikke det er for tett program på ettermiddagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2011 Er nok på jobb så kan ikke stille denne gangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2011 Stikker innom med Ur`en jeg også hvis tiden strekker til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2011 Er det noen som kunne plukket opp mine T-skjorter? Helst noen som bor i nærheten av Laksevåg/Bergen, så jeg kan komme innom å hente dem imorgen. Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2011 Stikker innom med Ur`en jeg også hvis tiden strekker til. Oh, Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2011 Er det ukentlige treff nå? Treffet forrige uke var vel bare et ekstra treff, det er dette som er "Lokallagstreffet" etter planen:) Jeg kommer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2011 Er det noen som kunne plukket opp mine T-skjorter? Helst noen som bor i nærheten av Laksevåg/Bergen, så jeg kan komme innom å hente dem imorgen. Mats Kan sikkert ta med dine t-skjorter om de kommer idag. Antall og str? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2011 Fekk ikkje levert i frå meg klea i dag, men ska prøva å komma innom med dei i kveld .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2011 tenker jeg kommer , kunne tenkt meg de klærene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2011 Kunne tenkt meg å verta kvitt dei og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2011 Er det noen som kunne plukket opp mine T-skjorter? Helst noen som bor i nærheten av Laksevåg/Bergen, så jeg kan komme innom å hente dem imorgen. Mats Tok med dine jeg. Bor i olsvik. tlf 41601232 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 24, 2011 Ble det bra oppmøte i går? Kjekt treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 25, 2011 Kjekt reff dårlig oppmøte,men kvalitet:) Likte spesielt urquattroen,meget strøken! Fin lyd var det og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...