#1 Skrevet August 22, 2011 (endret) hei! vurderer nå og selge min a4 til fordel for ny bil. for fler bilder se tråden min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198492 audi a4 1.9tdi quattro 03mod. bilen har ettermontert s-line front og bakfanger, cupra leppe, spax rsx justerbart, både høyde og stivhet, enkel Justering! 8.5X19 slr turbin kopi felger med 225/35 milestone greensport, slitte dekk! gul lyktefilm, kan enkelt fjernes s-line stoffmatter. ligger ubrukt i eske! original stor navi, cd-veksler som ligger plassert i hanskerom for enkel tilgang. Audi soundsystem med intrigert subb i bagasjerommet. ingang for Mobil/mp2 spiller skinn el. sete avtagbar krok rails kjøre komp. webasto med fjernkontroll tåkelys exenon 6 trinns. rullgardiner forbruk ligger på 0.67 blandet kjøring. bilen har noe rust i hjulbuekanten i begge framskjermer, bakfanger noe oppripet har noe steinsprut i front senk ikke godkjent i vognkort. feilmelding aut.lysjustering etter senk! orginal understell føler med. bære armer foran må byttes/noe jeg kommer til og gjøre om det ikke bli "raskt" salg ca 173tkm Prisantydning 140 000,- eller bud. mvh Vidar brattbakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2011 (endret) Dette er akkurat hva jeg trenger nå¨.. om du har lyst på GTD så hyl ut Lagt til etter 14 timer 53 minutter: Evt: Golf 5 Tdi 2,0 140hk sportline, xenon, kw fjærer, 19 tomason felger,17 vinter, navi, caracter bakstuss, nye bremser , service tatt , 130 000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2011 Flott bil du har Joachim, men hadde ikke tenkt meg en så kostbar bil, og så uten trekk på alle 4 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2011 Hva med passaten min da? 07 1.9 TDI Highline, ikke 4motion men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2011 Hva med passaten min da? 07 1.9 TDI Highline, ikke 4motion men Hei joakim:-) Passaten er nok ikke det jeg kunne tenkt meg desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2012 lufter denne igjen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2012 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...