#1 Skrevet Mars 29, 2005 Hallo Alle sammen. Det er vanlig skravletreff idag 29-03-05 på Arenum klokka 1900. Har du tid håper jeg du stiller til en hyggelig bilprat. Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2005 Reiser til utlandet på jobb i dag , borte i 3 uker , så jeg får satse på å komme på møte når jeg er hjemme igjen, med nye sommer felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2005 Med nye bremser...hehe, endelig er sommeren her. Er det bare en samling eller skjer det noe vetig. Noen som er "keen" på en dvd spiller til bil, så tar jeg med en Belson spiller som er "ny" direkte import fra Spania. Selges for 1000-1500,- Jan Gunnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 Det er kun vanlig skravletreff idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2005 Stiller med nypolert bil og sommerlisser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2005 Rekker det desverre ikke i dag. Hørt noe mer om skiltplatene Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2005 Rekker det desverre ikke i dag. Hørt noe mer om skiltplatene Thomas? Det er tomt for skiltplater i Oslo, men dette er til trykk har jeg hørt. Jeg gir deg en lyd med en gang jeg har fått noen Ronny. Synd du ikke kunne ta turen idag men neste gang stiller du... Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...