#1 Skrevet Mars 29, 2005 Eg har litt problemer med sentrallåsen på min 93-mod. Coupè. Når eg låser førerdøren, klarer ikkje sentrallåsen å låse den andre døren og bagasjeluken. Men hvis eg låser passasjerdøren manuelt, så klarer sentrallåsen å låse opp igjen pass.døren/luken når eg låser opp førerdøren.. Noen som har vært borti noe lignende? Eller kan forklare meg ka problemet kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2005 Høres ut som det er driveren i førerdøra som er gåen. Menere å huske at det har vært opp i en tråd før. Prøv å søke litt så finner du sikkert noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2005 Det var det eg tenkte først òg, men den klarer jo å låse opp att døren. Skulle den klart det hvis den var ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 Kanskje på vei til å bli defekt? Min er også litt rar. Virker av og til. Går å låse bilen fra førerdør, men ikke alltid å låse opp. Bruker jeg passasjerdøra funker alt hvar gang. Har planer om å titte inni, og se hva jeg finner der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2005 Staget som går ned til pumpa på førerdøra kan justerers ned/opp. Har hatt endel erfaring med dette. Er denne feil innstilt så funker kun låsing av førerdør og sentrallåsen vil ikke virke. Er en enkel sak å fikse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2005 Noen som kan forklare meg kordan sentrallåsen fungerer? Eg hadde av dørtrekket på førerdøren og fra "pumpen" gjekk det 3 ledninger og en vakuumslange. Ka som gir signal til dei andre låsene at dei skal låse? Er det vakuumet eller elektrisk signal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2005 Det er ledningene som gir signal. Det er en glidebryter inni pumpa som gjør at utsignalet veksler mellom + og -. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2005 Det hjelper tydligvis å fundere litt på saken. Sentrallåsen har jo vært ute av drift siden lørdag,men eg var ute en tur i går og da fungerte sentrallåsen perfekt. Uten at eg hadde gjort noe som helst. Testet den flere ganger i løpet av kvelden uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2005 Hadde samme problem på min 87 mod audi 100. min å funka litt nå å litt da. jeg løste det ved å koble av batteriet når den ikke virket... når jeg kobla det på igjen så virket den helt fint i en måned eller to. så slutta den å virke igjenn. helt uten videre. å da var det bare å koble av og på batteriet igjenn så virket det. rart... men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...