#1 Skrevet August 23, 2011 Kopierer fra hendelsen på FB (beklager at det er skrevet på "sunnmørsk" ): Heisann Folkens ! Laurdag 3.September blir der rånetreff i Fosnavåg, ved Herøy Kulturhus! Treffet bjunde kl 15:00 og vare til kl.18:00 og Jonna Strøme skal ver konfransier! Bass Brothers AS kjem med utstilling av varer, samt GRATIS DB-Måling. Blir utstilling av bilar, konkuranser osv. Det blir so klart utdeling av prisar som; råaste anlegg, publikums-pris og råne-bil ! Det e gratis for publikum, men det blir noken kr for å stille ut bilen. Håpe att flest mulige blir med på treffet. Å stille ut bilen sin Her he vi muligheita til å vise for eit godt rånemiljø vi he! Ta med dej bilen og kåm ! MVH Styret i 6090Motorsport ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2011 Skal prøve å ta en tur Edit : Legg ut linken til FB da Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2011 Sånn kanskje? http://www.facebook.com/event.php?eid=107421936027071 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2011 Kommer vel en tur reiner jeg med er ikke stort å se til bilen min etter den ble stanget ned av en hjort da , men men ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2011 Hehe huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2011 håpe på å få tatt meg en tur ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2011 Som Camilla har skrevet på FB, så vil de gjerne ha beskjed om hvem som stiller ut bil slik de har en aldri så liten peiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2011 Kall det noe annet en et "rånetreff" da..Hørest så vannvittig jalla ut:) Carmeet, streetmeet, etc.. Alt anna en rånetreff:p Et rånetreff består av opphora Granadaer, Taunusa og Volova. Ikkje nye fine VAG produkt eller andre nye biler Mulig turen blir tatt over fjorden! Vi får sjå om jeg gidde å ta med S2`en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2011 Ikke skyld på meg, er ikke jeg som er arrangør Er forøvrig helt enig med deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2011 Ikke skyld på meg, er ikke jeg som er arrangør Er forøvrig helt enig med deg.. Nei, jeg skjønte egentlig det da:) Måtte berre få sagt det:p heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2011 Helt orden du hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2011 Tar mej kanskje en tur, elsker rånetreff;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2011 Håper det ikke blir like flaut som treffet som var i Ulsteinvik i sommer...... Men jeg parkerer nok litt utenfor! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 27, 2011 Ja herregud det var jo bare tragisk...! Nei, men de har jo i alle fall mye bedre plass på kulturhuset i våjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2011 Minner om denne Har ikke bestemt meg 100% ennå selv, men Dessverre meldt regn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2011 Jeg tar turen også med min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 3, 2011 Da var treffet over , vi fikk det verst tenkeligge været ! men igrunnen vanvittig bra arrangement syns jeg. arti var det vertfall ! på tross av været . At bassbrothers.no stilte med DB drag løftet og arrangementet ganske mange hakk. Håper dette blir årlig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 3, 2011 Var egentlig tragisk og dra dra med seg en ombygd bil i det heile tatt. Bruke Privatbilen neste år visst eg gidd. Treffet passa best til tenåringer som akk har fått seg bil spørr du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 3, 2011 Var egentlig tragisk og dra dra med seg en ombygd bil i det heile tatt.Bruke Privatbilen neste år visst eg gidd. Treffet passa best til tenåringer som akk har fått seg bil spørr du meg. Var hvertfall en helrå bil du hadde med deg! Jeg tok poenget i navnet og parkerte min ikke-rånebil utenfor området Forstår ikke hvorfor den japsebilen skal vinne fremfor Porscha, roccoen din og de to strøøøøkne E30ene som møtte opp.. Men det er vell som du sier, passer best for de som nettop har fått seg bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 3, 2011 Har vært på bedre treff for å si det sånn... Parkerte også utafor, og gikk noen runder i regnet før jeg dro igjen. Nissanen til Fredrik som vant eller? Vet noen hvem som vant ellers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 4, 2011 Nissanen som vant publikums prisen ja , Tom Rune kvalsvik (BMW E34 stasjonsvogn) vant DB dragget og en kar jeg ikke har peiling på hvem var (kjørte en lilla gammel volvo) vant årets rånebil prisen. (Hvorvidt disse var fortjente eller ikke er jo opptil hver person å bedømme) At været ikke ble helt topp er jo en ting , og dette stoppet nok de fleste tillskuere fra å komme å det ble vel da i hovedsak nesten kun deltakere og eventuelt de deltakerenne hadde med seg som ble på treffet . Dessverre kan ikke arrangøren gjøre noe som helst med reinet , men synst likevel det var solid oppmøte for å være et treff i Herøy . det er jo meg om det , og kan vertfall si at jeg synst det var gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 4, 2011 Ok, takk for svar Ja veldig synd med regnet, det stoppet nok en del Men fint arrangement, for all del. Kan jo ikke si at det er for mye bil-relaterte arrangement rundt om her akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...