#1 Skrevet August 23, 2011 hei lurte på å kjøpe meg ett sveiseapparat til å sveise på en projekt bil men lurte litt på type sveiseapparat jeg skal kjøpe aå på ett mig apparat sog går fra 30A-135A bare å komme med tips osv Takk for svar Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2011 Kjøp det samme som jeg kjøpte meg, et FEMA Femig T150P, koster 2490,- (pluss 100 i frakt) hos Moe&Co i Bergen. Da får du med flusstråd, vanlig tråd, gassflaske og regulator. Veldig bra apparat, samme apparatet som et 150A Telwin som koster 3990 hos Torshov. Har nettopp brukt mitt i går og i dag, og er veldig fornøyd med dette! FEMA har laget sveiseapparat siden 1954. (Hammer og børste som står beskrevet i medfølgende utstyr på nettsiden til Moe&Co har jeg ikke sett noe til, men det spiller ingen rolle for meg) Første apparatet på denne siden: http://www.mamut.net/moeco/subdet22.htm Forøvrig er dette tråden jeg startet om samme temaet for 2 mnd siden. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=216257 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2011 Jeg bruker et kemppi superkempomat .. fungerer bra, jeg har bare brukt det med flusstråd. Men dette er jo et aparat som er noen år gammelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2011 det er vanlig kontakt på EMA Femig T150P, ikke sant? ikke 3-fas??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2011 Har brukt et Kemppi MinarcMig Adaptive 180 en del i det siste, supert apparat som gjør at selv en som ikke kan sveise (meg) får det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2011 det er vanlig kontakt på EMA Femig T150P, ikke sant? ikke 3-fas??? Det er vanlig kontakt ja. Den bør helst ha en 16A kurs, men den kan kanskje klare seg på en 10A? Jeg har 16A i garasjen, så jeg har ikke noe problem med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...