#1 Skrevet August 23, 2011 (endret) som tittel sier. er det noen som har noen anbefalninger til hvor jeg kan få gjort dette? toppen skal til mercedes i tønsberg og bli slipt men de kunne ikke trykkteste den tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2011 Jeg antar at toppen er av blokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2011 selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2011 Da kan jeg ikke hjelpe deg EDIT: Jeg kan derimot si at du kan snu den oppned og spraye wd40 e.l i ventilkamrene, er det lekk så vil det lekke ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2011 den var egentlig litt smart men jeg har hatt olje i vannet og olje i sylinderne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2011 WD40 er ihvertfall tynntflytende det er jo en måte jeg bruker for å sjekke at ventilene holder tett Jeg forstår, vel.. plane topp og ny toppkaning så håpe på det beste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2011 ja vil trykketeste toppen også gidder ikke og skru av toppen engang til i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...