#1 Skrevet August 23, 2011 Var ute å kjørte her omdagen, kjørte litt så plutsli så var det ikkje noken ting som skjedde når eg gav gass. Bare ein stygg skrapelyd når den sto i gir. Skrudde av drivakselen idag, og inne på girkasse-siden datt det ut kuler og ein knust ring som sikkert skal holde på plass desse kulene? Er det bare denne "plata" som trengs byttes ? Eventuelt ka må eg bestille? Beklager uoversiktlig forklaring, men var det beste eg klarte i farten Takker får svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2011 Det ser for meg ut til at du klarer deg med å kjøpe et nytt, komplett indre ledd. Om bilen din er veldig lav kan det hende at akselen er for lang, slik at du makser bevegelesmuligheten til det indre leddet innover. Når først ei kule glipper ut knuses kurva og da følger kulene på rekke og rad utover veibanen: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...