Skinninteriør. Hvem leverandører kan anbefales?

Anbefalte innlegg

Hei godfolk!: vinke :

 

Er det noen av dere som har gode erfaringer med leverandører av interiør til bil??

Vurderer å trekke om stoler, dørtrekk osv i min golf mk1 og har kikket på både skinn og stoff. men i jungelen av tilbydere er det kjekt å høre om det er andre som har gode eller dårlige erfaringer man skal styre unna.

Tenker i utgangspunktet bare å kjøpe ferdige trekk og trekke om selv.

(Snakker IKKE om trekk fra type biltema / bilexstra osv med strikk og dårlig passform): smil :

Håper ikke jeg tråkket noen på tærne der... : flau :

 

Noen som har noen gode tips eller kjennskaper på området?? Norske eller utenlandske selskaper spiller ingen rolle så lenge de er trygge å handle fra.

 

Mvh Marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på den her, nysgjerrig selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

javacardesign.com

Beste folka i bransjen i Polen. Brukt bl.a av Brabus. Kjenner mange som har hatt bilene sine der nede..

Jeg hadde min A4 for mange år siden hos de. Nesten hele bilen innvendig ble trekt i skinn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inredcar i Oslo sydde opp hele interiøret i min forrige Golf Cabriolet. Ble fantastisk fint. Utrolig bra arbeid og utførelse. Fikk igjen hver eneste krone da jeg solgte bilen :)

Golf1 cab front 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Tore: Snakker vi 10k eller 30k for en sånnjobb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Tore: Snakker vi 10k eller 30k for en sånnjobb?

 

Sånn omtrent midt i mellom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til en tidlig Golf cab kan du få ferdigsydde interiør i valgfrie farger og stoff fra et firma i USA som heter TMI. Dette kan bestilles via f.eks Hotshop i Trøgstad, Veteran og VW Service i Gressvig eller VW Veterandeler i Revetal. Har hatt trekk fra TMI selv i eldre luftkjølte, og både kvalitet og passform har vært ypperlig!

 

http://www.vwupholstery.com/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.javacardesign.com

Beste folka i bransjen i Polen. Brukt bl.a av Brabus. Kjenner mange som har hatt bilene sine der nede..

Jeg hadde min A4 for mange år siden hos de. Nesten hele bilen innvendig ble trekt i skinn :)

 

Shit.. Mye smakfult og lekkert der vertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn omtrent midt i mellom ;)

 

Det tror jeg det er verd, og vel så det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

javacardesign.com

Beste folka i bransjen i Polen. Brukt bl.a av Brabus. Kjenner mange som har hatt bilene sine der nede..

Jeg hadde min A4 for mange år siden hos de. Nesten hele bilen innvendig ble trekt i skinn :)

 

Skal si det var mye fint på de sidene ja!:tilber:

men det ser ikke ut som det har skjedd noe på de sidene siden 2006(?): klø :

Har de gått i hi, eller er det noen som har hørt noe om de i det siste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si det var mye fint på de sidene ja!:tilber:

men det ser ikke ut som det har skjedd noe på de sidene siden 2006(?): klø :

Har de gått i hi, eller er det noen som har hørt noe om de i det siste?

 

Ser at sidene er oppdaterte jeg, bl.a med nye bilen til sjefen - SLS :)

Send de en mail med forespørsel ang bil, interiør og det du ønsker å gjøre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg det er verd, og vel så det.

Tja, 15-20000kr for å sy opp hele interiøret til en Golf 1 cab er mye penger det... Mulig jeg har en annen oppfatning pga tilgang til ting og tang i utlandet men generelt sett, det dumt å betale for mye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alle som har fordelen med å prate Polsk og kjenne halve Polen da Kristoffer.... ;)

 

Får se om det blir en biltur til Polen neste sommer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, 15-20000kr for å sy opp hele interiøret til en Golf 1 cab er mye penger det... Mulig jeg har en annen oppfatning pga tilgang til ting og tang i utlandet men generelt sett, det dumt å betale for mye :)

 

Nei, men mtp. hva folk legger ut for hjul, lakk osv, synes jeg ikke 15k er ille for litt oppdatering innvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, 15-20000kr for å sy opp hele interiøret til en Golf 1 cab er mye penger det... Mulig jeg har en annen oppfatning pga tilgang til ting og tang i utlandet men generelt sett, det dumt å betale for mye :)

 

Kan bare tilføye at det ble brukt ekte mykt skinn i lys beige med kjede i kontrastfargen mørk blått. Bare materialene kostet over kr 10.000 inkl ny sufflet til cabben. Han som kjøpte bilen SKULLE ha nettopp denne bilen pga interiøret. Interiøret var MYE finere enn skinninteriøret som er leverert originalt til denne type bil ;)

 

Jeg er ihvertfall ikke i tvil om hvem som skal få sy opp interiør for meg neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.