HELLA ekstralysfeste (modelltilpasset) Passat 3BG. Trenger et klokt hode her!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal montere et modelltilpasset ekstralysfeste på passaten min og skjønner forsåvidt hvordan det gjøres... men klarer ikke å forstå helt hvordan jeg skal klare å feste lyktene?? Kan noen smarte kloke hoder fortelle meg om jeg har fått feil deler eller om det må noe ekstra greier til her for å få dette til å bli logisk..??

Ta en titt på bildene:

IMG_4265-1.jpg

IMG_4264.jpg

Som jeg så fint forsøker å forklare i paint blir jeg ikke helt klok på hvorfor hullet til å feste ekstralyset står sånn som det gjør..??

Huff... tror at det er noe jeg overser eller monterer feil så dette blir kanskje flaut men la gå!! : bh :

Noen her som kanskje kan bistå? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe problem att det hullet er sån, di fleste ekstralys kan man vinkle foten mer en 90 grader.

f.eks hella rallye 3003

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okeiii.... jeg har Rallye 4000 eller Luminator Chromium... kan ikke helt se at det går på de lyktene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var verre ja, da er vell eneste muligheten å modifisere dem selv da, eller evetuelt kjøpe sån univeral til å ha bak skiltplata, jeg har det, med 3 stk. rallye 3003 compact. Trudde det ville bli mye risting, men har 4 stk bolter som går gjennom alubjelka, er støtt som fjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å bøye festet litt i ei skrustikke til du har riktig vinkling? For det er vel vinklingen som er problemet, eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativt så kan du lage en ny del som erstatter den svarte delen, slik at du får et flatt feste. Eller selge lyktene du har og "nedgradere" til Rallye 3003, de har uansett samme lykteinnsatsen, så lyset blir ikke noe dårligere. Det er bare huset som er forskjellig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sabla jalla opplegg, nei det blei røska av bilen. : mad : Får gå for noe under nr. skiltet. Får gjøre som folk sier her å dose det fast i bjelka bak skiltet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.