#1 Skrevet Mars 29, 2005 Har ringt flere skiltprodusenter i dag for og få tak i lite smalt grønt skilt med reg.nr. mitt på. Skulle hatt dette på rs6 fangeren. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette (likt s.v sine) eller noen som kjenner noen som jobber eller som kan bestikkes for og få tak i dette? terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2005 jeg kan skaffe deg små grønne skilt. samme som disse bare grønne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2005 Kunne tenkt meg disse: men i grønt! så de er like som orginale! Har som et mål om og ikke bli stoppet Hvis ikke så er dette en mulighet arve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 RickART scanner skiltet og printer det på folie som du kan klistre på ei plate. Ser veldig bra ut! Mulig det også holder å sende ham et skikkelig nærbilde av skiltet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2005 tingen er det at disse skiltene får man ikke lovlig lagd lengre. Det er kun biler som ikke har plass til de store orginale skiltene som får dette. men, har hørt rykter om at det skal komme en lov i juni/juli som gjør det forbudt å kjøre med små skilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2005 snakk med ett verksted som driver med oppretting av biler, de kan ringe skiltfabrikken som lager skilt for biltilsynet. De kan bestille småe skilt for deg uten å bande inn biltilsynet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2005 bruk normal tegnsetting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2005 Kunne tenkt meg disse: men i grønt! så de er like som orginale! Har som et mål om og ikke bli stoppet Hvis ikke så er dette en mulighet arve. Har sånt skilt selv, men bruker det ikke..Hva skjer hvis jeg blir stoppa med sånt skilt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2005 kan si det slik. ble stoppa med slikt skilt av biltilsynet. Dem ble ikke særli glade. Slapp billig unna og måtte bare kjøre til nærmeste biltilsyn og få nye skilter med en gang. egentlig ville dem anmelde meg for dokumentasjonsforfalsning. fikk laaaaang lekse fra dem hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2005 Det som Øystein Stokka sier her, stemmer ganske bra. Å kjøre med skilter man har fått trykket opp på den måten, blir ansett som dokumentasjonsforfalskning. Noe som ikke er veldig godt mottatt noe sted. - Og som fort kan føre til litt kjedelig resultater i form av straff. Men det er jo fortsatt noen som klarer å få det godkjent uten å ha noen spesielt god grunn og mvh, Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2005 pappsen fikk laga eit lite skilt hos "gator" i bergen. men på kontroll så sa biltilsynet at det stod ikkje oppført "ls" liteskilt i vognkortet, og det resulterte at han måtte betale for eit nytt vognkort. slik som eg har hørt så kan du få små skilt viss du ikkje har plass til eit vanlig skilt. har sjølv tenkt å skaffa meg eit lite skilt bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2005 du kan få lite om det ikke er plass til stort og hvis du er veeeeeldig flink til å krangle her i stavanger er det umulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2005 Men hva med alle de Moris Mini som har skilt av tape på panseret, har sett flere jaguar E-Typ som også har skiltet i tape på panseret får de lov sonn uten videre martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2005 med en gang du har vetranbil er alle plutselig kjempekoselige og greie mot deg forholdt når du er 20 og kjører bil med litt extra plastikk sad but true.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 30, 2005 Har jo sett de nye Cooperene med skilt på panseret i tape 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...