#1 Skrevet August 24, 2011 Heisann. Har litt problemer med bilen, den slenger veldig lett med rumpa. Litt gasspådrag ut av en rundkjøring og jeg ligger bredt.. Har forstått det slik at det er foringen på bakakslingen som er slitt, dermed slepper bakhjula lett. Noen som vett hvilke del jeg er på jakt etter? Og finnes det en powerflex foring jeg kan bytte ut med? Håper på å få orden på dette snarest, så kanskje jeg slipper å kjøre i grøfta på neste autoslalom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2011 Du ser fort om foringene er dårlige når du bender på dem feks med en dekkspak eller et stort brekkjern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2011 Heilt sikkert på tide å bytta dei ut, powerflex kommer på rundt 1000,- inkl. frakt. (Mye stivere bakstilling) Powerflex foringene er strie å få i bakstillingen, siden dei er så harde. Du bør levere bakstillingen inn til verksted som har presse til dette. Dei gamle kan du brenne ut, det ligger vell ei hylsa inni der også som du må lage et snitt i og vippe ut på et vis. Bilde når me monterte powerflex på Are sin bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2011 Powerflex kan anbefales ja! Men Arnfinn jeg ser dere ikke har tatt ut hele den gamle forrigen.. Utrolig at dere fikk det sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2011 Takk for svar! Hva heter foringen jeg trenger på engelsk? Regner med det letteste er og kjøpe på ebay? Satser på å få fjerna foringen selv, kan vell ikke være så vanskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2011 Takk for svar! Hva heter foringen jeg trenger på engelsk? Regner med det letteste er og kjøpe på ebay? Satser på å få fjerna foringen selv, kan vell ikke være så vanskelig Sjekk http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=206474 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2011 Ja, me fant de ut etterpå det var montert, trur det blei ekstra stivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...