#1 Skrevet August 24, 2011 er på jakt etter noen som kan lakere bilen min.. en polo 6n. helst i dalane/jæren/nord jæren/stavanger område - tett farge etter hva jeg har forstått - grunnarbeid og lakk, har tatt endel rust så må sparkles litt rundt forbi. - bilen skal være samme farge som før for utenom fangere og bagasjeromsluke som er fra annen bll / nye. - ønsker ikke å overstige mye mer en 10.000kr for hele jobben. - så og si hele bilen trenger lakk, utenom panser og inni dører / motorrom osv. - demonterer fangere, lykter og smådetaljer så lakerer får mindre arbeid. Har prøvd å kontakte john storhaug etter anbefaling. men han var opptatt til etter nyttår. andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2011 Du kommer ikke langt med 10k alså selv om bilen er liten. har selv fått pris på 25k på en golf 1 å det synst eg var en grei pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2011 må vell være noen hobby lakerere eller noe som kan ta på seg jobben privat? orker ikke bruke 3x mer en bilen er verd i lakk kostnader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2011 ser den. Prisen eg fikk var lakkering uten kvittering. men helt sikkert noen so gjør det billigere og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2011 har fått en pris på ca 15k et annet sted, det var prisen han kunne gi over tlf uten å se på bilen. derfor jeg er litt på utkikk og hører om jeg kan få det lavere. ønsker såklart best mulig resultat, men ikke til en så høy pris. da kan jeg heller ofre litt kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2011 Her i distriktet e det oljeprisar på alt, også svart lakkering desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2011 liker ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2011 Kan få det en del billigere ved å gjøre grunnarbeidet selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2011 Kan få det en del billigere ved å gjøre grunnarbeidet selv... Jepp, men så e det akkurat det så e viktigast for om jobben blir bra og holdbar øve tid..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2011 Ska slida me å finna ngn som lakkere onna 10 000kr her i stavanger trur eg.. Sjøl om du gjer ALT grunnarbeide sjøl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2011 frem med malerkosten :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 26, 2011 Kjøp 30 spraybokser og øv, sprayboks har dårlig rykte pga ingen som "kan" lakke bruker det og da blir resultatet dårlig. Med bra forarbeid, gode bokser og rett teknikk blir det bra nok til at du ikke kan se det på 1,5m avstand, de som ikke tror det kan komme å se på min passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 26, 2011 må vell være noen hobby lakerere eller noe som kan ta på seg jobben privat? orker ikke bruke 3x mer en bilen er verd i lakk kostnader husk at lakken koster like mye selv om du kjøper en billig og rusten bil verste jeg hører er når folk klager og sutrer på prisen fordi de kjøpte bilen så billig og vil ikke koste på noe. råder deg til og kjøpe maling og pensle på så får du det til din prisramme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 28, 2011 neida, jeg sutrer ikke. vet det er dyrt å lakere. men håpet å finne noen som kansje kan gjøre dette privat til en litt mindre pengesum. men ser ut til å være dårlig marked for det. så da får jeg prøve andre metoder. bare få bilen på veien først så jeg kan ta en tur rundt til lakk-firma å høre på priser. vanskelig å få priser over telefon da alle vill se bilen først og hvor mye arbeid det er på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 28, 2011 Jeg fikk forøvrig tilbud om lakking av en Audi 100 for 8000,- uten kveittering. dette forutsa at jeg jorde alt forarbeid, så det var bare å sprøyte... Synes ikke det var så helt på jordet, men er trossalt forarbeidet som tar mest tid, selve sprøytinga går fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2011 1. Ikke sprayboks. 2. Ikke gjør grunnarbeid selv. 3. SPar heller opp litt mer å få det bra gjennomført. 4. 16 - 17000 Må det kunne gå ann å få det gjort for svart om det ikke er så sinnsyk mye jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2011 jepp. bare å finne noen som vill gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...