konstant lys i blinkers foran?

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser flere kjører runt med konstant lys i blinklysene foran på C4'ene sine..

Hvordan gjøres dette?

Setter man inn parklys-pære, og kobler det på parklys? Hvor får man i såfall pæreholder?

Noen som har tips?

Mvh

Trond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at i Usa, og på volvoer, så finst det en funksjon som heter posisjonsmarkeringlys eller noe sånnt :) selve blinklyset som lyser med eit par % styrke eller noe sånnt.

Kan godt hende jeg er helt på Bærtur, så folk som har mer peiling får rette på meg, om det er feil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kalles for US-Style blinklys.

Du slipper å bytte pæreholder. Du får kjøpt ferdige moduler du lodder på :) Da lyser de som parklys ved 50% og 100% ved blink.

Kjøpte mine på ebay for en brøkdel av hva de koster i Norge. Ble MEGET tøft :)

Orginalt i USA har biler med dette blinklys pærer med 3 poler.

EDIT:

US-styleparklys.jpg

Her var det ene parklyset i lykta gåent. Har tatt ut begge slik at kun det er blinklysa som er parklys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, akkurat sånn jeg er ute etter ja :)

Hva søker jeg på?

Noen som har bilde av hvordan disse ser ut?

Eller enda bedre -link til på Ebay...? ;)

-Trond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kalles for US-Style blinklys.

Du slipper å bytte pæreholder. Du får kjøpt ferdige moduler du lodder på :) Da lyser de som parklys ved 50% og 100% ved blink.

Kjøpte mine på ebay for en brøkdel av hva de koster i Norge. Ble MEGET tøft :)

Orginalt i USA har biler med dette blinklys pærer med 3 poler.

EDIT:

US-styleparklys.jpg

Her var det ene parklyset i lykta gåent. Har tatt ut begge slik at kun det er blinklysa som er parklys

Har selv B5 så lurer på om du har link til de der, så jeg vet jeg får noen som passer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse modulene er ikke noe som er modellspesifikt, så begge som er linket til her oppe bør vel passe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. Disse passer på alle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er også en på forumet her som selger bokser(heter US-markeringslys den modulen) du kan klipse på ledningene fra park og blinklys husker ikke hva fyren heter men hadde en tråd under Tilbud(nederst på hoved siden på forumet her)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.