#1 Skrevet August 25, 2011 Sitter å klør meg litt i hue her ?? Fant feilen med at varningslampen vedr varmgang kom opp i dash i blinkene rødt ! Multikontakt på vannrail var smuldret opp ! Ny kontakt var kjøpt hos Møller, nye stikkere loddet og montert , tom monterte en venns føler som har 4 st stikk kontra min som satt der hadde bare tre. Startet bilen og lampen var vekke !! deilig. Kjørte så 10 min , vanlig temp så datt det bare ned i null. ak samme skjedde nå om morgenen også . Opp i normal temp så rett i null igjen . Noen som har oplevd detsamme , må si jeg er rimelig lei nå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2011 Termostaten som har tatt kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2011 Nei , temp ligger perfekt mellom 85-87 grader. Målern i dash går opp til arbeidstemp så faller den rett ned igjen , der blir den . Skall se om jeg får prøva en anne føler etterpå . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2011 jeg har noe samme problem på min.. men min går opp og ned.. ned til 60 grader så ved litt rolig kjøring uten noe fart kommer den opp på 90 grade.. lurer litt på dette selv.. ny føler og termostat har jeg også montert:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2011 jeg har noe samme problem på min.. men min går opp og ned.. ned til 60 grader så ved litt rolig kjøring uten noe fart kommer den opp på 90 grade.. lurer litt på dette selv.. ny føler og termostat har jeg også montert:( Husk at midt mellom 60 og 90 grader i instrumentpanelet ikke er 70 men gjærne 85. Husker ikke helt hvordan det ser ut, men hver strek fra 60 og opp er vell 1 og 1 grade oppover fra 80 til 90. Du får frem digital visning av temp ved og trykke litt på klimakontrolleren. Resirk knappen + pil opp samtidig, så blar du deg til kode 51 og trykker på resirk knappen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2011 Husk at midt mellom 60 og 90 grader i instrumentpanelet ikke er 70 men gjærne 85.Husker ikke helt hvordan det ser ut, men hver strek fra 60 og opp er vell 1 og 1 grade oppover fra 80 til 90. Du får frem digital visning av temp ved og trykke litt på klimakontrolleren. Resirk knappen + pil opp samtidig, så blar du deg til kode 51 og trykker på resirk knappen igjen. JAVELL JAH:.. da har jeg fått svar på det;) hehe har kjørt å kjefta å plagdes lengre tid jeg.. men uansett så skulle den jo ha gått jevnt eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2011 JAVELL JAH:.. da har jeg fått svar på det;) hehe har kjørt å kjefta å plagdes lengre tid jeg.. men uansett så skulle den jo ha gått jevnt eller?? Temperaturen svinger noen grader, er bare at på RS2 så ser du det så lett pga at strekene før 90 er hele spekteret fra 80-89. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2011 Alt i orden på Gamle RS2n . Fin og jevn temp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2011 tråd kan stenges. / fjernes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...