#1 Skrevet August 25, 2011 (endret) Da var det min tur til å få denne feilen: gråter : Og lykta MÅ byttes: bh : 3C0941751D er delenr. som står på lykta, men i følge ETKA skal delenr. slutte på G, så jeg tenker det er fordi denne lykta er oppgradert/forbedret(?)... Lykta var lagervare hos Møller i Trondheim, så da er den kjøpt og betalt, kom på 7245 kr etter VACN rabatt. Har time for justeringer på mandag så da blir jeg å bytte den på søndag, justering koster 475 kr. Så da har VACN medlemskapet "betalt seg selv": rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2011 Når er bilen din førstegangsregistrert? Hadde samme feil på min. Fikk bytta på garanti. Var en styreenhet som var defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2011 10. Januar 2006 Her er det nok kontoen min som er "garantien", lurer derfor på om disse delenr. går overens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2011 er nok svingmodulposisjonssensor som er defekt. Den er en del av lykta og kan ikke byttes løs. Din er nok utenfor garanti.. er jo over 5 år siden reg dato.. : gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2011 er nok svingmodulposisjonssensor som er defekt. Den er en del av lykta og kan ikke byttes løs. Din er nok utenfor garanti.. er jo over 5 år siden reg dato.. : gråter : Jupp, surt at dette ikke skjedde før januar:( Menmen, slik er livet/(spillet)... Du vet ikke om alle disse lyktene (partnr) jeg ref. til, går overens, slik at jeg slipper modifiseringer? Og kanskje jeg slipper modifiseringer hvis jeg evt. bytter begge lyktene fra f.eks en nyere bil? Og da trenger jeg kun lykta, ikke all elektronikk til xenon og høydejustering? Det flytter jeg bare over fra lykta jeg allerede har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2011 Tja, hvor er bilen kjøpt da ? Det er i prinsippet 5 års reklamasjonsrett på bruktbil også. Har en bilforhandler solgt den i løpet av de 5 siste årene kan du faktisk rette en reklamasjon mot dem, selv om det var forrige eier som kjøpte den der. Ikke alt som er like enkelt å få dekket da, men kan være verdt forsøket enkelte ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2011 Tja, hvor er bilen kjøpt da ? Det er i prinsippet 5 års reklamasjonsrett på bruktbil også. Har en bilforhandler solgt den i løpet av de 5 siste årene kan du faktisk rette en reklamasjon mot dem, selv om det var forrige eier som kjøpte den der. Ikke alt som er like enkelt å få dekket da, men kan være verdt forsøket enkelte ganger. Orker ikke starte en slik prosess, ender bare med mye arbeid for ingenting. Koster ikke all verden for ei brukt lykt heller, fra Tyskland vel og merke... Dessuten ble bilen kjøpt privat, for 1 år siden... Så tilbake til hovedspørsmålet mitt: Skulle gjerne visst om disse forskjellige versjonene går overens, (de er nevnt i første innlegg)? Noen som vet? Noen som har en arbeidskollega de kan spørre f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2011 Orker ikke starte en slik prosess, ender bare med mye arbeid for ingenting.Koster ikke all verden for ei brukt lykt heller, fra Tyskland vel og merke... Dessuten ble bilen kjøpt privat, for 1 år siden... Så tilbake til hovedspørsmålet mitt: Skulle gjerne visst om disse forskjellige versjonene går overens, (de er nevnt i første innlegg)? Noen som vet? Noen som har en arbeidskollega de kan spørre f.eks? Jeg vet ikke hvilke som passer sammen. Men utseende på lyktene var like i allefal 2005-2006. De nyere lyktene har "hurtigkobling" på styreenheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 9, 2011 (endret) LØST... (Ble ei dyr løsning da lykta måtte byttes: bh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...