Anbefalte innlegg

finnes det replica mtm felger,og hvem selger de eventuelt?.Noen som kjører med disse felgene?

bilder???:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekt om noen visste om noen som selger replica ja :) Sjekka pris på originale 8x18 å de kom på 1500 EURO pluss frakt (og dekk) :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500 euro for alle fire? Var ikke så gærent det da? Tviler på at det finnes replica av de iom. At MTM er frest inn i den ene eiken, blir fort vanskelig å skjule at det er en kopi da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

89_1265163871.jpg her hvertfall bilde av kopien,men uten merke.ser nå ellers lik ut syns nå eg da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500 for alle fire ja, hehe ;) 1260 euro hvis du trekker fra tysk moms, dvs grovt rekna 10k... joda, originale mtm felger hadde vært grisefett, men frakta er kanskje dyr? Jeg har aldri fått sendt felger fra tyskland så jeg vet ikke priser der, men ei eske med bildeler jeg bestilte med ca samme størrelse og vekt(kanskje tyngre tilogmed) som en felg kosta vel 120-130 euro å få sendt tror jeg, men det var med dhl.

pluss 25%moms av 1260 euro og 193kr i fortollingsgebyr såklart...

 

De ligna fælt de der stian, noe mer info om de? Ligner på noe nbs.no solgte før tror jeg...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje noen info om de felgene der nei,berre et bilde eg fant her på forumet under dekk og felg selges.Kor var du fant de orginale mtm felgene da?

1500 for alle fire ja, hehe ;) 1260 euro hvis du trekker fra tysk moms, dvs grovt rekna 10k... joda, originale mtm felger hadde vært grisefett, men frakta er kanskje dyr? Jeg har aldri fått sendt felger fra tyskland så jeg vet ikke priser der, men ei eske med bildeler jeg bestilte med ca samme størrelse og vekt(kanskje tyngre tilogmed) som en felg kosta vel 120-130 euro å få sendt tror jeg, men det var med dhl.

pluss 25%moms av 1260 euro og 193kr i fortollingsgebyr såklart...

 

De ligna fælt de der stian, noe mer info om de? Ligner på noe nbs.no solgte før tror jeg...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var der jeg fant de ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvor det er mulig å få tak i replika felger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen felgforhandlere her som kan ta hjem et sett med MTM felger til meg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse felgene :)

Akkurat nå ligger de bare i garasjen og støver ned..

 

25072009177.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen felgforhandlere her som kan ta hjem et sett med MTM felger til meg? :)

 

Ser PA annonserer slike (altså originalen) på FINN rett som det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser PA annonserer slike (altså originalen) på FINN rett som det er.

 

Jeg kjøpte MTM hjula jeg hadde gjennom dem ! Tok bare kontakt og dem hentet opp det jeg trengte fra Tyskland :) Blir litt reklame det her , men glimrende service .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva betalte du, Jan K?

 

Han fikk di av foreldrene sine, gutten trengte jo nye hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han fikk di av foreldrene sine, gutten trengte jo nye hjul.

 

Haha ! Hør på hu a ...

 

Hva betalte du, Jan K?

 

Jeg betalte ca 17 K for dem Ronny :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.