Går det greit med 225 dekk på disse felgenne ?

Anbefalte innlegg

Heisann , skal til å kjøpe nye dekk på a3en da jeg snart kjører på kordenne... Har senkesett liggende og tenker å få den noe laver etterhvert , noe som simpeltenn ikke går med de 235 dekka jeg har på nå da det subber oppi til tider selv med orginal fjæringenne !

 

er ikke sikker på bredden på felgen , men det står altså det på et set 235-35 R19 dekk på bildet. Vil det gå bra med 225 ? eller bør jeg kansje gå til litt brede profil da ? har ikke så veldig lyst å kaste bort 8000 krone på noen dekk som ikke passer nemmeli .

 

229290_10150176178726290_595861289_72699

 

takker for svar !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får nok på både 225 og evt. 215 der:) spørs hvilke dekk du kjøper også. Nankang f.eks er ganske smale:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar ! :)

 

hadde planer om å teste ut Vredestein Sessanta denne gangen, da mine 2 erfaringer med nankang er STØY STØY og litt mere STØY.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yokohama støyer ein del og så veit du det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smalere dekk= større sjangse for å skade felgen med tanke på at du har såpass brede felger.I tillegg ser det ikke bra ut når dekken skrår innover mot felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper du har 8,5" brede felger? Det har jeg også og jeg har 225 dekk av smal type :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/35 funker fint på 9x19" også, så det er bare å handle:) Bredden på felgen står nok på innsiden av eikene en plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for 215... Dette er "garantert" problemfritt.

 

Subber lett på 8P....

 

Kjøpte Uniroyal Rainsport på Dekkskift. MEGET fornøyd med disse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hjelp og tips :) har nå et sett Vredestein Sessanta 225-35-19 på vei i posten fra dekkonlie.com . prata litt med de som skal legger over angående størelsen og de og sa at det ikke skulle være store problemet å få på 215 selv om de ikke anbefalte det. Så stoler på fagfolk og holder meg til 225 å håper det blir vertfall litt bedre Mtp. subbing .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.