#1 Skrevet August 25, 2011 Heisann , skal til å kjøpe nye dekk på a3en da jeg snart kjører på kordenne... Har senkesett liggende og tenker å få den noe laver etterhvert , noe som simpeltenn ikke går med de 235 dekka jeg har på nå da det subber oppi til tider selv med orginal fjæringenne ! er ikke sikker på bredden på felgen , men det står altså det på et set 235-35 R19 dekk på bildet. Vil det gå bra med 225 ? eller bør jeg kansje gå til litt brede profil da ? har ikke så veldig lyst å kaste bort 8000 krone på noen dekk som ikke passer nemmeli . takker for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2011 Du får nok på både 225 og evt. 215 der:) spørs hvilke dekk du kjøper også. Nankang f.eks er ganske smale:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2011 Takker for svar ! hadde planer om å teste ut Vredestein Sessanta denne gangen, da mine 2 erfaringer med nankang er STØY STØY og litt mere STØY. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2011 Yokohama støyer ein del og så veit du det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2011 Smalere dekk= større sjangse for å skade felgen med tanke på at du har såpass brede felger.I tillegg ser det ikke bra ut når dekken skrår innover mot felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2011 Jeg tipper du har 8,5" brede felger? Det har jeg også og jeg har 225 dekk av smal type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2011 225/35 funker fint på 9x19" også, så det er bare å handle:) Bredden på felgen står nok på innsiden av eikene en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2011 Ville gått for 215... Dette er "garantert" problemfritt. Subber lett på 8P.... Kjøpte Uniroyal Rainsport på Dekkskift. MEGET fornøyd med disse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2011 Takker for hjelp og tips har nå et sett Vredestein Sessanta 225-35-19 på vei i posten fra dekkonlie.com . prata litt med de som skal legger over angående størelsen og de og sa at det ikke skulle være store problemet å få på 215 selv om de ikke anbefalte det. Så stoler på fagfolk og holder meg til 225 å håper det blir vertfall litt bedre Mtp. subbing . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...