#1 Skrevet August 25, 2011 To nitrobiler selges! HPI Nitro RS4 3 Drift Drifte bil med litt over 2.2 hk: 2000,- inkl. frakt m/snorstart(orginalt) http://www.rcmarked.no/detail.php?id=36717 og HPI Savage XL 5.9cc Big Block Monstertruck me 4hk: 3000,- inkl. frakt m/snorstart(bygd om, men er som om det kom frå fabrikk) http://www.rcmarked.no/detail.php?id=36715 Ta kontakt for meir info! Bud ønskes! Selges grunna plass, og anna hobby, bilene er brukt men ser ut som dei nett kom frå fabrikk, motorane verka, ingen problem, men trengs innstilliger som eg ikkje får til/tid til å sette meg inn i så då selges dei heller! Bud! Dekk som kan følge med! Drivstoff som kan følges med men må då hentes! God fuel! Bruksanvisning! Bruksanvisning! NB OM BILENE HENTES(som eg hadde sette mest pris på) SÅ KAN EG STARTE DEI SÅ EIN FÅR SJÅ AT DEI VIRKER;) Om det skulle vere noko er det berre å ta kontakt:) Soarer karroseri kan lakkerest ved ønske siden det er litt andre farger på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2012 Bump! Kom med bud ved interesse! Dette står berre her! Har ein del utstyr som kan følge med! Har det som trengs for å få start på den gløder og lader..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2012 (endret) Bump, BUD Er som nytt, lite brukt:) Nypris på savage 6000,- driftebil 4000,- deler for 3000,- For 5500,- +frakt får du begge bilene pluss alt anna eg har, dvs: Gløder m/voltmeter + lader(NY) Ekstra dekk til XL-en på felger(Bilde lenger oppe, v-forma) Div drifte dekk til driftebilen (på felger) Filterolje+smøreolje Lang glødeplug, til ombygging til 12volt batteri med strømpanel:) Brukermanual til begge bilene Kontroll til begge bilene kanal 1 og 4 litt org. verktøy Drivstoff følger med men må då hentes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2012 Bumpi, ligger berre her! Bud Kan selges komplett for ein billig penge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2012 Hvor billig for drifting bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2012 Hvor billig for drifting bilen? 1900,- eller bud for RS4 2900,- eller bud for XL Utstyr ikkje medrenka, men det går for ein billig penge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2012 Bumpi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...