#1 Skrevet Mars 29, 2005 LMM = Luft mengde måler ikke sant? men uansett... finnes det noen andre plasser en møller som har/skaffer Luftmengde måler til en audi a6 2.5d 1997 mod? Spør for sjefen min da han var på møller i dag å spurte. å joda. di skaffer den di. men til en pris av 6000 kr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2005 Prøv å rens den med Isopropanol først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2005 LMM kan bety 2 ting Luft Masse Måler Luft Mengde Måler Var vel litt o.t. den da! Men prøv å rens den som Petter også sier. Jeg renset LMM på Golfen min med en sånn elektro-spray som fordamper. Ble kvitt litt problemer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 LMM = Luft mengde måler ikke sant? men uansett... finnes det noen andre plasser en møller som har/skaffer Luftmengde måler til en audi a6 2.5d 1997 mod? Spør for sjefen min da han var på møller i dag å spurte. å joda. di skaffer den di. men til en pris av 6000 kr! ES Tuning leverer bosch sine luftemengdemålere, men dersom det ikke er returordning på den han har så koster det nok en god del der også - verdt å forhøre seg dog :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2005 LMM = Luft mengde måler ikke sant? men uansett... finnes det noen andre plasser en møller som har/skaffer Luftmengde måler til en audi a6 2.5d 1997 mod? Spør for sjefen min da han var på møller i dag å spurte. å joda. di skaffer den di. men til en pris av 6000 kr! Har bestilt Lmm ifra "usalandet", er på vei nå, betalte 700 kr inkl. frakt med UPS ekspress http://www.ecstuning.com (heter MAF over der) Edit: Sjekket nå, kostet 465 USD, skulle vel bli litt over halv pris. (uten frakt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2005 ES Tuning leverer bosch sine luftemengdemålere, men dersom det ikke er returordning på den han har så koster det nok en god del der også - verdt å forhøre seg dog :-) Det er Bosch som står i nå. Retur ordning? hvordan vet man om det er det på den da? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2005 Det er bytteordning på mange LMM hos Møller og da pleier prisen å være mellom 1000 og 1500 kroner. Men er han uheldig og har "feil" type LMM så koster det ofte endel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2005 Jeg er en av de "uheldige" med "feil" type lmm. Den koster 3800,- hos vag, mekonomen har en uoriginal til 2200,- men det billigste er selvfølgelig å bestille fra usa/uk. Kommer selv til å satse på en uoriginal nuh! Da kommer den på 1180,- inklusiv shipping Noen som har erfaring med http://www.vagcomponents.co.uk ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2005 LMM = Luft mengde måler ikke sant? men uansett... finnes det noen andre plasser en møller som har/skaffer Luftmengde måler til en audi a6 2.5d 1997 mod? Spør for sjefen min da han var på møller i dag å spurte. å joda. di skaffer den di. men til en pris av 6000 kr! Du kan jo undersøke på http://www.speed-autoteile.com , de har meget gode priser på endel originale (Bosch, ...) deler. Du kan søke på bosch nummer og VAG nummer. Ellers har du jo Mekonomen (som nevnt ovenfor), bare for å nevne noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2005 Er mekonomen-duden litt om seg, kan han også sjekke Bosch-varenummeret direkte, og de har oftere returordning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2005 Hva med meg som skal "oppgradere" til RS2 lmm da ?? Jeg har jo en AAN S4 lmm som fungerer utmerket. Hvor får jeg tak i billigst RS2 lmm ? Brukt eller ny spiller ingen rolle så lenge den funker.....skal til å shoppe inn trimdeler til "Sleden" Vår kjære venn Tots i Østerrike skal ha 229 Euro for en brukt (tror jeg?) RS2 lmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...