#1 Skrevet August 26, 2011 Når jeg slurer eller setter i gang når bilen er kald så kommer det av og til en pipelyd før klutchen biter helt..ellers er alt normalt. Er en 95 s6 med sinter cluth... Noen som har en ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2011 Sinter har det med å hyle litt når du prøver å slure, helt normalt og alle mine sinter-clutcher har gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2011 Herlig for alt virker jo normalt... Tenkte kanskje jeg hadde glasert clutchen litt eller noe..! Men når alt funker så er det jo bare og smile og være glad;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2011 Jepp. Regner med det blir litt fjortishyl på golfen min når jeg får den ut av garasjen også. 6-platers sinter der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2011 4 platers sinter på min, hyler og skriker under løsing, men henger med som ff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...