#1 Skrevet August 26, 2011 Sitter og diskuterer litt her!! Noen som har den eksakte vektfordelingen på en s6 c4 2.2... Evn Med full tank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2011 En som sier 49/51 men det kan vel ikke stemme? Alle sier jo at det er heeelt feil vektfordeling på disse bilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2011 Motoren henger jo forran hjulene, så tviler på at det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2011 det stemmer hvertfall ikke..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2011 Så enig så enig.. Har søkt meg grønn på google men finner ikke noe info..,! Men snart kommer det vel en luring her med litt fakta;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2011 Veide min med full tank for noen uker siden, 1080 kg på framaksel og 900kg bak, 55/45 vektfordeling blir det da, med korpulent sjåfør inni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2011 Er jo nesten 50 50 hehe lei av bmw kompiser som slenger dritt så må komme meg i bunns til dette;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2011 Er der du som har s6 en som har begynt og gå oppover i lommedalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2011 Er der du som har s6 en som har begynt og gå oppover i lommedalen? Kan nok stemme det, mørk blå med bolero. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2011 kan jo prøve selv hvis vegvesenet har en vekt nær deg. totalen stemmer nok bra Ole, veide min for noen år siden til 1920kg, men tenkte ikke på å sjekke foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2011 kan jo prøve selv hvis vegvesenet har en vekt nær deg.totalen stemmer nok bra Ole, veide min for noen år siden til 1920kg, men tenkte ikke på å sjekke foran og bak. Kan nok stemme bra det, vil tro en S4 i utgangspunktet er litt lettere, har jo ikke akkurat for vane å bli lettere disse bilene etterhvert som årene går. Min har manuell skinn, takluke og webasto (ekstra batteri bak) som ekstrautstyr som er av vektmessig betydning. Så S4/S6 er vel av de mere velbalanserte 5er motoriserte audiene, men totalvekta er jo altfor høy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...