9x20 et 45 med 225-35 dekk på touran

Anbefalte innlegg

Noen med bilder av tilsvarende bredde og innpress?

Vurderer dette på touranen med 35mm fører - innspill?

Forstått det slik i andre tråder at 8,5 et 35 tilsynelatende går bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med bilder av tilsvarende bredde og innpress?

Vurderer dette på touranen med 35mm fører - innspill?

Forstått det slik i andre tråder at 8,5 et 35 tilsynelatende går bra...

 

Felgen går vel sånn akkurat, men du burde egentlig ha 30 profil, 225/30 eller 235/30 selv om sistnenvte kanskje kan subbe litt foran. 225/35 blir 1 tomme for stort, dvs bilen blir 1/2 tomme høyere bare pga hjulene. Men hvis du ikke synes det er en ulempe, så kan det gå på bilen. ET35 ser, etter min mening, bare halvdumt ut på Touran uten justerbart senkesett og mye senk fordi glippa mellom skjerm og hjul er tydelig samtidig med at hjulet sitter for langt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bekjent av meg satte på 9x20 med Et45 på Touran her forleden.

225/30 ble prøvd først, men litt mye strekk til at han ble fornøyd. Skulle hatt 235/30, men det var ikke på lager da, så satte på 245/30 midlertidig. Han har KW1 med 1cm gjenger igjen foran og i bunn på gjengene bak.

Som den er nå subber den ikke, og ser helt ok ut, men når han får på 235/30 og justert ned og tatt bort justeringa bak blir den bra!

 

Med kun 35mmm fjærer er jeg redd det blir litt agressivt mht å bygge for mye ut. Personlig synes heller ikke det er pent med 225 på 9"(mye strekk) dersom det er glippe mellom skjerm og dekk.

 

Selv kjører jeg med 8,5 og Et30 bak. Går fint innafor med nok senk og -2,7grader camber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.