Senkesett til 87 Mod. Passat Syncro 32B ?!

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en kan få tak senkesett til en slik bil (87 Mod. Passat Syncro 32B) ????

 

For jeg har ennå ikke funnet noen som kan skaffe det : gråter :, så jeg er redd jeg må fram med Black & deckeren !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aabenraa Fælglager skaffer H&R, men tror de kun selger til forhandlere.

 

Du kan jo prøve å ringe dem,

 

Tlf 32 73 20 30

 

http://www.afl.no (sidene oppdateres akkurat nå)

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått sjekket opp litt selv nå hvem som lager senkefjærer med TUV godkjenning til Passat syncro 32b og de eneste som lager er :tilber: HR som lager 40 mm senkefjærer, det eneste som er litt minus er at de er endel dyrere en andre senkefjærer til andre bilen og andre Vag modeller... : gråter :: bråk :

 

Men det koster å være på topp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fjærene bak som er problemet til din bil. Foran er de like enhver Audi 80/90/Coupe B2 (Type 81/85) eller Passat B2 (Type 32b), så lenge de er til 5-syl/diesel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du kan bruke det lager KAW http://www.fahrwerke.de fjærer og komplette understell til Audi 80 og 90Quattro type 85. Bl.a. 60/50-senking.

Problemetet (om man bryr seg om det) er at TÜV-papirene kun omfatter Audien og ikke bilen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg vet det Per, men takk for innlegge ditt for det :)

Sikker noen andre som ikke vet det som kansje kan dra nytte av det en gang : smil :

 

Takk for innlegget ditt og Westby, men er i grunnen på jakt etter ett tuv godkjent senkesett... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.