#1 Skrevet August 27, 2011 Hei. Skal ut med interiøret i en '03 Passat, men skjønner ikke hvordan jeg skal få ut bolten i fremkant av fremstolene... Det er altså bolten som stoppet setejusteringa i bakre stilling. Det ser ut som det er en slags kile som ligger på langs av bolten som skal presses inn/taes ut for å kunne fjerne bolten, men får ikke rikket på "kilen" Håper noen her kan fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det På forhånf takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2011 På min 01 var det bare å skru ut bolten foran og dytte stolen bakover. Ingen kile e.l Bolt midt på foran, mellom to styre tapper. Kan du ikke legge ut et bilde'a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2011 den "kilen" skal være ganske lett og trykk ned mener jeg på.. bruk rå makt eller et skrujern og trykk den ned med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...