Anbefalte innlegg

Lurte bare på om når registerreima skal skiftes på min A3 2.0TFSI ? Har ikke servicehefte, og møller kunne ikke svare på det når jeg var der:confused:

Så om noen vet når den skal skiftes hadde det vært fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er 5 år eller 180km(A4). Hvis du ikke vet ville jeg byttet, for dyrt å ta sjanser ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men bilen er bare gått 89000 km, så tenkte kanskje det var på 90 eller 120000 km :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like mange svar som det er ansatte på Møller og brukere av alle Audi forum på nettet til sammen. På forumet her er det en ganske gjengs mening om at det må gjøres minst hvert femte år, eller så kommer fanden å henter deg ned til helvete. Slik har det vært siden B5 A4 kom med 1.8T. Har selv aldri fått noe svar fra Møller om når den skal byttes hvis man følger service programmet hos de. Har vært i kontakt med flere TFSi eiere som har kjørt over 200.000 på samme reim. Har heller ikke lest så mye om at den er et utsatt problem på 2.0TFSi. You decide. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men bilen er bare gått 89000 km, så tenkte kanskje det var på 90 eller 120000 km :)

Byttet min på 5 år, gått ca 110 på reima. Blir en vurdering du må gjøre. Jeg turte ikke ta sjansen og byttet den. Ser de fleste bytter den uansett hvis den har gått ca 5 år uavhengig av km.stand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.