Invitasjon til banekjøring på Årabrot i Haugesund, kun VAG.

Anbefalte innlegg

Fattig polakk vettu. Har ikke peng. : vinke :

 

Joda, betaler i dag :)

 

Haha, konge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det står vi må kjøre med bilhjelm, men MC hjelm bør vel duge eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja, MC-hjelm holder lenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun meg ifra Bergen som skal være med eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, er oppe til vurdering. Men hjortejakta er begynt og eg skulle hatt nye bremseskiver før eg kaster meg ut på bana:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun meg ifra Bergen som skal være med eller??

 

Jeg vurderer sterkt å ta turen :) Aldri vært på noe bane før, så hadde jo vært artig å prøvd seg. Eneste er at jeg måå ha nye bremser før jeg tar turen:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg og betalt :)

 

Jeg vurderer sterkt å ta turen :) Aldri vært på noe bane før, så hadde jo vært artig å prøvd seg. Eneste er at jeg måå ha nye bremser før jeg tar turen:o

 

Du bør virkelig vurdere å være med, er ganske kjekt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer sterkt å ta turen :) Aldri vært på noe bane før, så hadde jo vært artig å prøvd seg. Eneste er at jeg måå ha nye bremser før jeg tar turen:o

 

Konge, bremser er fort gjort det:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har strevd med og prøve og få fatt i barnevakt og lignende til denne helgen, ser mørkt ut for min del.. Ha en fin tur dere som skal nedover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering; Langstrekket er mer enn 110 meter, usikker på nøyaktig lengde (Gulesider burde ikke legge ut så dårlig verktøy)

Jeg var der i går på Go-cart løp, kult å se på, og virkelig høy hastighet på noen av dem. Skal etter planen bort for å kjøre selv på onsdag (oppvarming til lørdag)

Annbefaler alle som vurderer dette å ta turen, kan nesten garantere at dette blir gøy for alle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg og betalt : vinke : Når det blir avreise frå Bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg og betalt : vinke : Når det blir avreise frå Bergen?

 

vet ikke når folk tenker å kjøre fra Bergen, Men jeg tenkte å kjøra halv 10 tiden fra Stord, så alle som vil er velkomne til å slå følge! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ferje frå Halhjem 08.30, då er vi vel på Stord 09.45 ca? Ellers må vi ta 07.30 ferja og da er ein smule tidlig:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ferje frå Halhjem 08.30, då er vi vel på Stord 09.45 ca? Ellers må vi ta 07.30 ferja og da er ein smule tidlig:p

 

Husk at Halhjem er på Nord siden av stord, og tunellen er på sørsiden :P så tar vel en ca 45-60 min å kjøre til tunellen :P og er forsatt eit lite stykke fra tunellen til banen :P en liten time der og :)

 

 

Men hvordan blir det inne på depoet? burde vi ta med presening i tilfelle lekasje osv? og hvor mange biler er det plass til ute på banen samtidig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at Halhjem er på Nord siden av stord, og tunellen er på sørsiden :P så tar vel en ca 45-60 min å kjøre til tunellen :P og er forsatt eit lite stykke fra tunellen til banen :P en liten time der og :)

 

 

Men hvordan blir det inne på depoet? burde vi ta med presening i tilfelle lekasje osv? og hvor mange biler er det plass til ute på banen samtidig? :)

 

Bruker jo ikkje meir enn 30 min frå Sandvikvåg til Stord, og om vi tar 08.30 ferja er vi på stord 09.45, kvarter etter du tenkte å køyre;) 1,5 time frå Stord til Haugesund ca med Hiace om eg ikkje husker feil og det er ikkje ein rakett akkurat :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss folk bestemmer seg for å ta 08:30 ferja, så kan eg godt vente eit kvarter på dere :P er jo kjekt med mange biler bortover :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på 0830 fergen jeg:)

Går det ferge kl 0800 også da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8:30->9:10 + 20min til Heiane = 9:30 :nana:

Kjøring fra Stord 9:45 høres bra ut!

Det er vel meldt regn da :(

Ole-Jørgen: fyll opp tanken på Heiane ellers så risikerer du stopp i tunelen med 4.2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha :P likte den siste setningen din der Kristoffer :P men skal vi møtes/kjøre kl 09:45 på/fra Stord da? :P leirvik eller heiane, eller noe slikt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hydro Texaco på Heiane er en grei møteplass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da sier vi det da! Hydro texaco på Heiane? :P Avgang 09:45?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.