#1 Skrevet August 27, 2011 Jeg kjøpte for lenge siden noen custom adaptere for å få på noen rare felger på bilen, men når jeg mottok adapterene og skulle prøve dem på bil med felg så var boltene som skal holde felgen på plass 1-2 cm for korte. Hvordan presses disse ut, og hvordan får jeg evt. festa nye lengre bolter på adapteret?? Taaaakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2011 Ingen som kan hjelpe med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2011 Disse kan du bare slå ut og slå inn nye. de er litt overdim. og er splines på dem. dårlig forklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2011 disse boltene er vel bare å banke/ presse ut mener jeg.. er vel slike splines som de er banket inn i, er vel slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2011 synkronsvar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2011 ja blei det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...