#1 Skrevet August 27, 2011 Hei Lurer på om noen har montert Regnsensor på en audi a6 2004 noen gang? Eller vet om noen DIY tråder? Har forsøkt å finne, men intet hell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2011 Etter som jeg har hørt så trenger du ny frontrute samt regnsensoren.. Dette er noe jeg syntes å huske etter jeg undersøkte dette for ett års tid siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2011 Hei Men føler sitter i speilet! Og får automatisk avblending samtidig, etter som jeg har fått med meg... Vet man får kjøpt noen kabler etc i Tyskland. Men er det noen som har prøvd det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2011 Dette gjelder A4 da, kjapt søk etter regnsensor her.. Regnsensor: -Det er ikke lagt opp noe ledningsnett for dette i B6 modellen, B7 modellen er det annerledes med da det gikk an å få regnsensor orginalt. I b6 modellen går det ikke an å få rute som er tilpasset regnsensor. Hentet fra denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=150574&highlight=regnsensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...