#1 Skrevet August 28, 2011 Hei Då er det snart ny mnd, og nå er vel dei fleste tilbake fra alt ferier så då kan vi ha møte Torsdag 1 september kl 19.30 McDonals Oasen ( mental forbreding til banekjøring :-) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2011 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2011 komme eg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2011 Tar nok turen jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2011 Om jeg ikke jobber kveldsskift kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2011 Ser ut som om eg kjem o:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2011 Som vanlig ble jeg usikker på om jeg kan møte. Blir sendt til fjells for å montere autopilot på en båt en dag i løpet av uken, med garantert overtid, men ikke beskjed om hvilken dag det blir. Alltid like gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2011 Heisan! Hat ikke hvert så aktive men vil prøve å bli d;) Hvor lenge pleier dere å holde på? har ikke mulighet for å komme før kvart på 8... vis eg skal komma! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2011 Bare å komme Møtene kan vare i noen timer de, så om du kommer rundt 8, så er vi nok der enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2011 Ble kveldskift på meg.. *sukk* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2011 (endret) Bra oppmøte! Glømte selfølgelig å spør hva du med den golf 3 vr6 heter ? Edit: Hvilke nettshop i USA ble nevnt for diverse deler?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2011 pap-parts.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2011 Arnold er ein kjekke kar ja! ( Pag parts) Ctsturbo er også til å anbefale! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...