#1 Skrevet August 28, 2011 Har et litt morsomt, men dog irriterende problem med 80'n. Oljelampen lyser ikke når jeg skrur på tenning, men lyser straks motoren starter. Når jeg tar av kabelen fra trykkbryteren, så slukker lampen. Den tenner når jeg tar den bort til gods. Trykkbryteren korslutter når den får trykk. Trykkbryteren er en 1.8 Bar. En annen morsom ting, er at det var koblet feil, slik at den som går til trykkbryteren sto på tempgiveren. Det førte til at lampen lyste svakt og lyste mer etter hvert som motoren ble varm. Nå er jeg sannelig ikke sikker på om det skal være noen oljetempsgiver i det hele tatt, da jeg kan se at enkelte motorer har en 0.3 bar trykkbryter til med motsatt bryterfunksjon av den på 1.8 bar. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2011 Fant ut av det. En av de tidligere eierne hadde koblet feil og hadde satt en oljetempgiver i stede for en 0.3 bar trykkbryter. Skjønner ikke hvordan det er mulig men, ble greit nå ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2011 Artig feil, man lærer noe nytt hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2011 Fant ut av det. En av de tidligere eierne hadde koblet feil og hadde satt en oljetempgiver i stede for en 0.3 bar trykkbryter. Skjønner ikke hvordan det er mulig men, ble greit nå ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...