Audi S4 c4 servotronic kutter..

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Audi S4 c4 91 mod.. Fikk noe problemer igår med at når jeg slår på fult lys (ettermontert xenon) da kutter elektriske servoen min, ståpper bilen og starter den igjen da er den i orden til jeg krur på fultlys : klø :

Har noen vært borti det før?

Takk på forhånd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noe av det samme på min s6. men der ramler turteller og speedometer i båtten. får så å sprette opp. det skjedde bare ved bruk av langlys. ble fortalt at det var tennerene til xenon som var feil. har ikke fått byttet på min enda, så vet ikke om det tilfelle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noe av det samme på min s6. men der ramler turteller og speedometer i båtten. får så å sprette opp. det skjedde bare ved bruk av langlys. ble fortalt at det var tennerene til xenon som var feil. har ikke fått byttet på min enda, så vet ikke om det tilfelle.

hmmm, merkelig greier ass.. :(

Også går det utover DVD spilleren min også.. har Iphone tilkoblet til DVDen min og når jeg skrur på langlys så "restarter" USB inngangen på DVD spilleren også :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som xenonkittet ditt lager noen skumle rippelspenniger "spenningstopper enkelt forklart" i bilen din.. Hadde jeg vært deg hadde jeg pælmet ut det xenonkittet iallefall, er jo en del elektronikk i bilen din ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som xenonkittet ditt lager noen skumle rippelspenniger "spenningstopper enkelt forklart" i bilen din.. Hadde jeg vært deg hadde jeg pælmet ut det xenonkittet iallefall, er jo en del elektronikk i bilen din ;)

Ja, kanskje xenon som gjør det.. Skal prøve montere nue bokser of se om det blir noe bedre;-)

---

- Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa, det var vist xenon kittet som gjorde gitt:-( men ble i orden når jeg fikk på nye bokser;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.