Anbefalte innlegg

mulig repost? men den driv på ser jeg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører hjemme i "du gjør det helt feil" tråden, spør du meg : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da ett par fine klassikere med der :)

 

Ser man bare de 30 første sekundene , så er det ikke store fremdriften :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jæven for noen typer gitt !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor? sier jeg bare. "offroad" på traktor vei. jaja.

men for all del. er det noen her inne som har lyst ög prøve så er det bare og komme! vi har ei godkjent offroad bane som jeg kan stille til disp ;):)

 

ikke audi. men du sliter med og sitte fast da:)

 

260141_10150652646715481_734695480_19251

 

eller så kan du montere belter :

 

228262_10150591155975481_734695480_18654

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Syntes detta var tøft jeg!! Ser ikke noe galt i litt hard bruk av noen halvgamle slitne quattroer. En gammel quattro kommer seg mye bedre frem i terreng en folk flest forventer :) Hadde vært annet om det hadde vært samleobjekter de hadde herja istykker.

Ser ikke dette som noe værre en å harkjøre "hverdags" bilen på bane. sliter bra på bilen det og. ;) Forskjellen til terrengkjøring er at "nestekjøper" åpenbart blir advart om en sliten bil (i form av herja karros) Til motsetning til banekjøring hvor den tillsynelatene kan være strøken, men mekanisk sett langt med sliten en hva km tillsier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe .. Har selv møtt på denne gjengen i Estland . Er stort sett folk fra estland, men så et par biler fra Latvia oxo. Bilklubbene der borte har en HEEELT annen filosofi enn klubbene i norge. Er mere praktisk og ikke så mye show and shine (skryt og shine) , men desto mere sosialt og MINST like mye drikke. De har mye mer arrangementer på treffene sine enn i norge, med diverse rebusløp,grilling,karneval og alskens greier. Synes det ser ut som om det har det mye mer moro enn på norske treff. Selvfølgelig har de drag-kjøring, banekjøring og slik som på videoen her.

 

En annen ting er at de fleste av disse bilene koster maks 10-30 lapper der borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger endel filmer av denne gjengen på utub : klø :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.