#1 Skrevet August 28, 2011 (endret) Meget irriterende da luka blir i veien når man skal laste inn og ut barnevogn: eek : Virker som om det kun er en justeringssak. Er det noe man må/kan justere fysisk på el motoren, eller kan det la seg fikse med Vagcom? Håper noen har peiling på dette da det er lang ventetid før Møller kunne se på det. Vanker en liten "premie" på den som kan fikse dette, eller kan gi meg en "smørbrødliste" på hvordan dette fikses: vinke : Har Vagcom (Rosstech), men er kun en AMATØR, så om noen er villig til å bruke den og vil hjelpe er det bare å rope ut. (Og nei, dette går ikke på garanti da bilen ble registrert 10. januar 2006: gråter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2011 Prøv å holde luken helt oppe for håndkraft, samtidig som du holder inne åpne/lukke knappen på luken i fem sekunder. Dette fungerer i hvert fall fint på min A6 4f! Funskjonen er laget for oss med garasje hvor det er lavt under taket. Jeg har gjort motsatt for å få luken til å kun åpne 3/4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2011 Takker:tilber: Prøvde dette og det ble HELT i orden:) Fant ikke noe om denne funksjonen i instruksjonsboken... Og han på Møller sa at de kunne sjekke det og lese feilkoder... Var ikke hjelp i å si at det ikke er noen feilkode, (For det sjekket jeg med VagCom) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...