led pærer = pærevarsling B7 !

Anbefalte innlegg

Har led i alt av pærer på min a4 b7. begynner å bli ganske lei av 3 pip hver gang jeg starter opp bilen... får da mld på skilt lys å kjøre lys venstre og høyre. alle de pærene skal egentlig være med motstand slik at jeg ikke får feil mld.

Noen som har link til hvor jeg kan kjøpe pærer som er 100% sikkert uten varsling?

er da så klart på utkikk etter skilt lys og de kjøre lysa i led.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også montere på motstand manuelt, som tilsvarer den styrken originalpæra di er på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også montere på motstand manuelt, som tilsvarer den styrken originalpæra di er på.

ja ser at det er det som er montert på frontlyktene, men varslinga kommer uansett:( hvor for man eventuelt kjøpt slik motstand?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT: Er dette laget som på den gamle C4, med ren hardware, eller er det mulig å skru av dette i VagCom?

Kjøpte fiiine LEDparklys til A4-cabben, men det piper der også.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såå -jeg bytta vel raskt tilbake til gamle analoge pærer.. Må nok dykke litt i den autocheck'en gitt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går desverre ikke an å kode vekk pæresjekken med VagCom, prøvde det når jeg hadde B7. Var også svært plaget med ledpærer som ga feilmld selv om pærene hadde motstand. Eneste jeg har hørt fungerer er vanlige ledpærer der du selv lodder på korrekt motstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er vell bare det som må gjøres da sjønner jeg, virker da så tungvindt:( vill ikke ha halogen heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på "canbus audi" på ebay :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der ja;) takk.. for teste de pærene der da å se om det blir bedre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.