#1 Skrevet August 29, 2011 Ønsker å få tak i en bakre travers til en Audi S2 (80/90/ur quattro passer vell også). Bør ikke være noe særlig rusten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2011 Har ein liggende til s2, men burde ha nye foringer i. Tlf 99771915 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2011 Foringer trenger ikke å være bra da jeg skal kjøre med 034 track dentysi. Er den bra for rust? Kunne du sendt noen bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2011 Trenger fortsatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2011 har fra en 89 coupe quattro tlf 400 69 389 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2011 Har fortsatt.. Er bra for rust ja. Tlf 99771915 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2011 Kunne du sendt bilde? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2012 Tar opp denne igjen da det nærmer seg at bakstilling skal monteres på bil. Trenger en som det er lite rust på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2012 Bumper denne. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2012 Noen som har en med lite rust på? Jeg skal ned på Rudskogen 11.mai på klubbtreffet, så kan evt gjerne bringes dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2012 Løfter denne da jeg fortsatt trenger bak travers... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2012 Løfter denne da jeg fortsatt trenger bak travers... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2012 Jeg har en liggende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 4, 2012 Løter denne igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 11, 2012 Bumper denne før Gatebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 18, 2012 Opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 7, 2012 Noen som har?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 24, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 2, 2012 Jeg har en fra 90q liggende som er bra for rust(mener jeg da) Kan finne den frem og sjekke viss du er interessert. Kan sikkert få den bortover til gatebil til helgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 2, 2012 Hadde vært flott om du hadde sjekket og gitt meg beskjed. Min var godt rustet i festene til spissing stag så sjekk gjerne der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 3, 2012 Er litt overflaterust rundtom på den. Helt rustfri rundt innfestningene til spissing stagene:) Men disse har ikke fester for stabstag men man kan jo lage til. Er kun s2 som ble levert med stabstag bak;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 25, 2012 Løfte denne opp igjen, skulle hatt med feste til stabstag bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 1, 2013 Er fortsatt på jakt etter travers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...