#1 Skrevet August 29, 2011 Hei Byttet bremser fra de originale sciroccobremsene til R bremser forann for noen uker siden, har ikke fått byttet bak enda men nå sliter jeg med at de lager skrike/trompetlyder når jeg bremser svakt i lav fart. Lyden kan minne om den samme lyden man har på gamle sykkelbremser når du tar den ut etter vintern. Har brukt bremsene godt ett par uker nå, så noe innkjøring av bremsene er det nok ikke, noen som har noen forslag? Det er veeldig irriterende å få oppmerksomhet på bilen når jeg kjører til f.eks butikken når jeg vet at folk snur seg etter bremselyden og ikke bilen Rimelig teit å kjøre rundt i en 2011modell som høres ut som en gammel sykkel fra 1993, En annen ting også, jeg hørte på møller om de kunne oppdrive noen papirer på at disse bremsene er typegodkjente for karosseriet slik at jeg kunne klaske ett papir på bordet ved en evt teknisk el. Evt få de godkjent i vognkortet, men er dette noe de i det hele tatt vil henge seg opp i ved teknisk? Takk for alle svar! Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2011 Smurte du baksiden på klossene med kobberpasta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2011 pass på at kalipperne er relativt fine og jevne der klossene glir mot dem. + evt. sleng på no kobberpasta der. Pass også på at evt. glidere på kalippern er ok samt at pakningene er hele (samtlige) Men i og med at dette er en ny bil (leste like greit etter jeg skrev.. klassisk ) Så ville jeg hovedsaklig sjekka overflatene. Hender at det er litt forskjell på merkene av klosser også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...