#1 Skrevet August 30, 2011 Hei! Har tidligere koblet om bak på lysbryteren slik at langlysene lyser sammen med nærlysene nå som jeg har S4-lykter. Men nå er jeg ute etter å ordne det slik at ALLE lysene er av når bryteren står i 0-posisjonen. Så når jeg starter bilen med bryteren helt nede, skal ingenting tennes før jeg velger å sette bryteren enten på park- eller nærlys. Noen som vet hvilken kabel/sikring som må fjernes? Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2011 Ta ut kontakten og se på stikkerne om de har noe merking. Hvis du finner en som er merket TFL, så er det den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2011 Det er jo slik orginalt. Bare finne releet for automatisk kjørelys, å fjerne dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2011 Jaa, vet det er slik originalt, derfor jeg trenger hjelp til hvordan rele eller sikring som skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2011 Hvis du sender meg mailadressen din, har jeg noe el-skjema, som jeg kan sende deg. Ser at canada utgaven har rele nr 7 i motor rom, som auto-kjørelysrele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2011 Prøvde å fjerne rele nummer 7, ingen forskjell! Så det er nok et annet rele, en sikring eller rett og slett en kabel som må fjernes fra lysbryteren. Ingen med nye meninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2011 Det kan være noe hjemme mekket. Da brukes ofte signal fra oljetrykk eller lading, for å aktivere kjørelys rele. Sjekk om du finner noe som ikke ser orginalt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2011 Vel, tror ikke det er originalt at lysene er av i denne posisjonen, det gjelder jo kun importbiler? Mener at en kompis av meg som kjørte en Audi 80 hadde det likt som meg, instrumentlysene av, men lysene på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2011 Muligens en egen bryter for nordiske land som har kjørelysfunksjon i posisjon 0.. Mange andre vag biler som har dette. Men, se etter en ledning eller et stikk som er merket TFL.. Har klippet denne på flere biler for å slippe kjørelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...