#1 Skrevet Mars 29, 2005 Hei er det noen som vet hvor stor dynamo som står på min audi coupe 2.8 v6 92 modell.Skal til å bygge litt annlegg så jeg lurte litt.Er det forresten noen som vet om en 120 ampere dynamo som passer bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2005 Hei er det noen som vet hvor stor dynamo som står på min audi coupe 2.8 v6 92 modell.Skal til å bygge litt annlegg så jeg lurte litt.Er det forresten noen som vet om en 120 ampere dynamo som passer bilen min? Du har vel AAH motor så vidt jeg vet. Da har du enten Bosch eller Valeo, 90 eller 120 ampere . Regner med det er som på coupen min; 90 ampere på bilene uten klima, 115/120 ampere på de med klima. Men dynamo er dyyyrt, sikkert dyrt uansett hvor du handler, så lønner seg å sjekke flere steder iallefall. Koster 4800 for 120 ampere hos mekonomen ser jeg, noe av det samme som hos møller sist jeg sjekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...