#1 Skrevet August 30, 2011 Har noen av dere Mk1 eiere noen erfaring med vannlekasje inn til kupèen på en Golf ? Er rene svømmebasenget der nå, så har noen tips hvor jeg bør lete først ? Bilen har ikke takluke så jeg antar at det første stedet jeg bør lete er pakningen runt bakluka og frontruta, eller er det noen andre steder som utmerker seg spesielt f.eks runt torpedoveggen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2011 Tett drenering i vannkassen slik at vannet kommer inn varmeaparatvifta. har hatt samme problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2011 Manglende plastdeksel over inntaket til vifta er jo en klassiker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2011 Da har jeg tømt runt 4 liter vann og sjekket vannkassene. De så helt ok ut. Jeg ville tro at hvis dreneringen var tette, så ville det være tegn til oppsamling runt avløpet av div grums, men var rent og pent runt dem. Skal få kona til og "regne" over bilen og sitte inni og se hvor det kommer i fra. Nå har det riktig nok regnet noe helt vanvittig de siste dagene, så jeg vet ikke hvor mye vann dreneringen kan ta unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2011 Manglende plastdeksel over inntaket til vifta er jo en klassiker Den er på plass og er uten skader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...