Dekktestingskonkurranse med Michelin!!!

Anbefalte innlegg

Fra Annika i Michelin:

 

Michelinman.jpg

Michelin.jpg

 

Vinn en resa till Michelins europeiska däcklansering i Spanien!

 

Har du någonsin drömt om att jobba som motorjournalist? Nu har du chansen att vinna en resa till Valencia där du får provköra Michelins nya däck först av alla och skriva om dina upplevelser i Treffpunkt! Resan påbörjas den 27 oktober och avslutas den 28 oktober. Hotell, flyg, middag, lunch och en heldag på banan ingår i resan.

 

För att tävla räcker det att du skicker ett PM till Bjørnar med namn, telefonnummer och en kort motivering till varför just du ska få åka. Sista deadline för att tävla är den 23 september!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for en person, ikke sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ettersom jeg har forstått så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har plass til 3970 pm er til i innboksen, her er det bare å sende inn!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare fått inn 9 søknader på denne turen, det er jo rimelig gode odds for å vinne pr dags dato med andre ord!

 

Om jeg ikke gjorde det tydelig nok, så var turen til Portugal helt awesome!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen dette hadde vært så stilig..!

Digger engasjementet ditt Bjørnar, dette får folk(når de får øynene opp for det) til å bli i klubben, og får vi avgårde noen folk med litt fotofinger(er vel bare å knipse tusen bilder, så får man alltids 4-5 bilder som er brukbare til treffpunkt, hehe) og tastetotter for å skildre litt av turen så vil vi alle få glede av det. Sssssupert! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig kult å få til slikt da, det er jo opplevelse for livet for enhver som er litt over snittet interessert i bil. Trenger ikke være det en gang heller egentlig :) Ja, å få knipset noen bilder og skrevet litt tekst skal vel de fleste klare, særlig med litt hjelp fra vår eminente redaktør av treffpunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da være flere som vil dra på en slik tur??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kunde tenkt meg det men har ikke tid oppi huskjøp og salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde noe som helst talent for å skrive slike tekster.. Dette så sinnsykt moro ut..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, har nå vel ikke noe talent akkurat jeg, men klarte da å levere inn en tekst for det. Vår eminente redaktør av treffpunkt hjelper nok til tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har så lyst det nesten gjør vondt,men skal ta en ganske omfattende operasjon nå på tirsdag og blir sykmeldt en måned. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et supert initiativ fra styret : rock :

Alle sprell som kan skape litt liv og forhåpninger blant medlemmene her på forumet er helt topp.

 

Dersom tidligere styrer har fått slike turer uten at det har vært kjent blant medlemmene så er det underlig. Men her skal i hvertfall nåværende styre og Bjørnar ha kreditt for å ha opptrådt åpent og laget en tråd med masse fine bilder etter turen. Med tanke på hvor relativt få som har stilt opp som kandidater på styrevalg så synes jeg det er helt greit at slike tilbud til klubben kan benyttes som gulrøtter innad i styret og som rekrutteringsfremmende tiltak til styreverv. Det er nesten så det skulle vært et vilkår at vinneren samtidig har "vunnet" et år i styret ;)

 

Tråden er nå klistret, Bjørnar si fra dersom det likevel ikke er ønskelig. (Når den er på topp så legger muligens folk bedre merke til den når den ikke er klistret, men når den faller ned noen plasser så er den mer synlig som klistret)

 

Forøvrig så har Bjørnar opplyst om at vinneren blir trukket ut helt uavhengig av styret, slik at samtlige medlemmer (trolig utenom Bjørnar selv?) kan delta. Siden jeg ble litt misunnelig på de som vant i den forrige konkurransen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=186310 så håper jeg at færrest mulig melder seg på denne gangen, slik at mine sjanser øker :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er bare å sende inn da! Hjalp ganske mye å få det på toppen av forumhovedsiden, har kommet inn 35 søknader nå. Om man tenker på oddsen og at det faktisk er gratis å delta, så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke kommer inn flere :)

 

Det er bare å sende inn folkens!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med, men dagene passer ikke for meg :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 dager før vi har termin med nr 2. Hmmmm, rekker da det? :P

Er kanskje ikke så kult for kjerringen hvis jeg stikker til Portugal å kjører bil så tett opp mot termin (eller eventuelt rett etter fødsel) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 dager før vi har termin med nr 2. Hmmmm, rekker da det? :P

Er kanskje ikke så kult for kjerringen hvis jeg stikker til Portugal å kjører bil så tett opp mot termin (eller eventuelt rett etter fødsel) :P

 

Det går sikkert fint, eller kanskje ikke :) Vi er 10 dager over termin med nr 2 nå, blir ikke god stemning i heimen da for å si det sånn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir vinneren kunngjort? :)

 

Lurer å på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fort de har trekt vinneren :) Jeg skal sende alle bidrag i løpet av morgendagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle de 61 bidragene er sendt inn. Her er det med andre ord stor sjanse til å vinne i forhold til lotto :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.